Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - کادر فنی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان از برگزاری یک دیدار درون اردویی بین این تیم با تیم نوجوانان آکادمی کیا خبر داد.

به گزارش وب سایت نود و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال, تیم فوتبال نوجوانان ایران که خود را برای حضور در تورنمنت چهارجانبه قطر آماده می‌کند، از عصر امروز (سه‌شنبه) تمرینات خود را زیر نظر عباس چمنیان در مجموعه ورزشی یزدان آغاز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوجوانان ایران از ساعت 15 روز جمعه در یک دیدار درون اردویی به مصاف تیم نوجوانان آکادمی کیا می‌رود. این بازی در زمین شماره یک مرکز تیم‌های ملی برگزار می شود.

 

2051

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس

به گزارش خبرنگار مهر، هفته بیست و پنجم رقابت های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

ترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری، ارسلان مطهری.

کد خبر 6094401

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس
  • قضاوت فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا به بنیادی‌فر رسید
  • کاش تلویزیون، این مدلی نبود
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • هشدار استقلال ؛ فریب نخورید!
  • هشدار استقلال به خانواده ها: تست گیری فصل جدید آکادمی شروع نشده است