Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

علیرضا اژدری‌زاده در گفت‌وگویی، درمورد مطرح شدن نام سیدسیروس پورموسوی به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم امید فوتبال ایران و اینکه آیا تا به این لحظه صحبت خاصی با باشگاه فولاد شده است عنوان کرد: صحبت خاصی با ما نشده است. ما هم شنیدیم پورموسوی یکی از گزینه‌های تیم ملی است و از این بابت خوشحال هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی حق دارد گزینه‌هایی را مدنظر داشته باشد و براساس اهداف خود اقدامات لازم را انجام دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تصمیم جدی مسئولان فدراسیون برای حضور پورموسوی باشگاه فولاد با این مساله مخالفتی نمی‌کند، عنوان کرد: همیشه گفتیم یکی از اولویت‌های اصلی باشگاه فولاد مصالح ملی است. پورموسوی سرمربی فولاد و مورد حمایت ما است اما اگر بحث تیم امید پیش بیاید این مساله افتخاری برای فولاد و استان است.

مدیرعامل باشگاه فولاد در رابطه با اینکه چه زمانی قصد دارند با پورموسوی برای فصل بعد و برنامه‌های باشگاه جلسه بگذارند، عنوان کرد: منتظر اتمام لیگ برتر هستیم تا در این راستا اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی در رابطه با تساوی فولاد مقابل سپیدرود عنوان کرد: در نیمه اول بازی متعادل بود اما در نیمه دوم شرایط به سود ما بود با توجه به اینکه آنها از نتایج بازی‌های دیگر هم مطلع بودند شاید کمی انگیزه‌شان کم شده بود، ما تلاش کردیم در این بازی برنده شویم و در دقایق پایانی مسابقه هم یک فرصت خوب تک به تک داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد و برنده نشدیم.

اژدری‌زاده درمورد بحث انتقال سروش رفیعی از تراکتورسازی به پرسپولیس و ادعای باشگاه فولاد مبنی بر داشتن قرارداد با این بازیکن تصریح کرد: این موضوع فعلا در همان وضعیت قبلی است و هیچ اتفاق جدیدی نیفتاده است.

وی در پایان گفت: رقابت‌های لیگ برتر رو به اتمام است و همه عوامل برگزاری که در این راستا تلاش‌های همه جانبه‌ای داشتند خسته نباشید می‌گویم، از باشگاه‌های رقیب، فدراسیون، سازمان لیگ،‌اهالی رسانه و ... که زحمت زیادی کشیدند تا یک فصل خوب فوتبالی برگزار شود قدردانی می‌کنم و امیدوارم فوتبال ایران روز به روز به پیشرفت خود ادامه دهد.

انتهای پیام/ا

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • چشم امید خوزستانی‌ها به درخشش کاپیتان
  • عباس زاده با شعار معروف روی دوش هواداران نساجی!
  • سفر همسر رئیسی به پاکستان / اهدای دکتری افتخاری (+ عکس)
  • برگزاری آیین نکوداشت هفته کارگر در شرکت فولاد اکسین/ تجلیل از کارگران نمونه
  • خوش‌آمد پورموسوی به ملوان و امیدواری به پیروزی
  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • ثبت ۷.۸ میلیارد دلار صادرات صنعت فولاد کشور طی سال گذشته
  • اردبیل رتبه چهارم تولید عسل کشوری را دارد
  • شروط حضور دانش‌بنیان‌ها در معادن