Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهور گفت: هدف اوّل این است که 23 پروژه‌ای که در سفر قبلی تصویب شده بود را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم چند پروژه عملیاتی شده و سایر پروژه‌ها چگونه باید تکمیل شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، حسن روحانی رئیس جمهور، امروز(سه‌شنبه 4 اردیبهشت) در بدو ورود به فرودگاه شهر تبریز، در جمع خبرنگاران با ابراز خوشحالی از سفر به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز، در مورد اهداف سفر خود به این استان اظهار داشت: هدف اوّل این است که 23 پروژه‌ای که در سفر قبلی تصویب شده بود را مورد بررسی قرار دهیم و ببینیم چند پروژه عملیاتی شده و سایر پروژه‌ها چگونه باید تکمیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بنابراین، اولین هدف سفر ما، بررسی وعده‌هاست که اگر ناقص هستند آن‌ها را تکمیل کنیم.

روحانی هدف دوم از سفر به آذربایجان شرقی را، تصویب طرح‌ها و برنامه‌هایی دانست که در امسال و دو سال آینده مورد نظر دولت است و افزود: این طرح‌ها در شورای اداری مورد بحث قرار خواهند گرفت.

رئیس جمهور در مورد هدف سوم سفر خود اظهار داشت: فردا اجلاسی به مناسبت اینکه تبریز پایتخت گردشگری در سال جاری است برگزار می‌شود که در آن حضور خواهم یافت.

وی ادامه داد: به مردم تبریز تبریک می‌گویم که امروز دنیای اسلام و جهان اسلام این شهر را پایتخت گردشگری قرار داده است.

روحانی خاطرنشان کرد: همراه با مسئولین استان، برخی طرح‌ها و پروژه‌ها را کلنگ‌زنی خواهیم کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۳۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی حجت الاسلام والمسلمین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:نخستین مرحله از نوزدهمین دوره آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم  همزمان با سراسر کشور و با حضور ۳۳۷ نفر از حافظان استان در تبریز برگزار شد.

گفتنی است طبق مصوبه ۵۷۳ شورای عالی انقلاب فرهنگی در هشتم تیر ۱۳۸۴ مدرک تخصصی درجه ۳ قرآن معادل لیسانس، مدرک تخصصی درجه ۲ معادل کارشناسی ارشد و درجه ۱ معادل دکتری بوده و دارندگان این مدارک از مزایای دارندگان مدارک درجه یک تا پنج هنری برخوردار می‌شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری چهارمین همایش معاونان و رؤسای شورا‌های حل اختلاف شمالغرب کشور در تبریز
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • ۱۰ مصدوم بر اثر تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • آغاز طرح ملی طوبی در تبریز
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در تبریز
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه