Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مریم بیدخام مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه بررسی عملکرد دستگاه‌هایی اجرایی در کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی افزود: هرچند که استان قزوین از این حیث وضعیت قابل قبولی دارد، اما در هر صورت برآنیم که آسیب‌های اجتماعی را با بهره گرفتن از سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی به حداقل ممکن کاهش دهیم تا نشاط و امید اجتماعی را در تمام عرصه‌ها شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیدخام افزود: در صورت اجرای برنامه‌های موثر برای پیشگیری، علاوه بر کاهش هزینه‌ها، سلامت اجتماعی و رضایت از زندگی افزایش می‌یابد و نشاط اجتماعی تقویت پیدا می‌کند.

در ادامه جلسه نمایندگان دستگاه‌های مدعو، گزارشی از نحوه عملکرد خود در زمینه کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی ارائه کردند.

انتهای پیام/

 بررسی عملکرد دستگاه‌هایی اجرایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی در قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خانواده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار و بهره گیری از یک فروند شناور بارج در «دیلم» اجرایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر شنبه در حاشیه آئین استقرار و بهره گیری از یک فروند شناور بارج در بندر دیلم اظهار داشت: امروز با نصب و بهره گیری از این شناور بارج، ضمن افزایش ۲ برابری تخلیه و بارگیری کالاها، زمان انتظار برای تخلیه و بارگیری شناورها در این بندر به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

فرماندار دیلم بیان کرد: تا قبل از نصب این بارج به صورت همزمان امکان تخلیه و بارگیری سه تا چهار شناور در کنار اسکله وجود داشت که با نصب بارج ظرفیت برای هفت تا هشت شناور فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه اکثر مردم این شهرستان به صورت مستقیم یا غیرمستقیم در حوزه دریا و دریانوری اشتغال دارند عنوان کرد: با همت دولت سیزدهم و با اجرای طرح توسعه شاهد تحولی چشمگیر در بندر دیلم و ارتقا اقتصاد معیشتی مردم این شهرستان خواهیم بود.

کد خبر 6083466

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۲۷۸۰۰۰ هزار خانوار چهارمحال و بختیاری از کالابرگ
  • به زودی، بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین+ فیلم
  • بهره برداری از قطعه سوم کمربندی نسیم شمال قزوین بزودی + فیلم
  • بودجه ویژه‌ای برای فرهنگ قزوین لحاظ کردیم
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • بهره‌مندی ۶۱ هزار نفر از اصحاب فرهنگ و هنر از بیمه تأمین اجتماعی
  • بررسی بهره برداری از ظرفیت‌های مردمی در کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • ضرورت ایجاد تحولی در عملکرد ستاد مبارزه با مواد مخدر
  • عملکرد برخی‌ها در حوزه قضایی باعث کاهش اعتماد مردم شده است
  • استقرار و بهره گیری از یک فروند شناور بارج در «دیلم» اجرایی شد