Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، همزمان با هفته مشاغل  و درراستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت آموزی و گسترش آموزش های فنی و حرفه ای تعداد  ۲۹نفر ازدانش آموزان هنرستان دخترانه  نرگس از کارگاههای مکانیک ُ صنایع دستی ، ُسردکننده ُ، جوشکاری و برق مرکز شماره۱۲ پارسیان بازدید کردند.

پیمان درویشی رئیس مرکزآموزش فنی حرفه ای پارسیان در خصوص مراکز اموزش فنی و حرفه ای و نیازبازار کار به رشته های مهارتی و فنی توضیحاتی ارائه نمودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس  مربیان کارگاهها و کارشناس آموزش و مشاوره شغلی مرکز نکات لازم را به دانش آموزان انتقال دادند که بازدیدکنندگان از بازدید انجام شده رضایت کامل داشتند. شایان ذکراست ازشروع برنامه بازدید دانش آموزی (یکم تا 12 اردیبهشت ) تاکنون تعداد ۷۷نفر از کارگاههای آموزشی این مرکز کرده اند.

درویشی اظهار کرد : مرکز آموزش فنی و حرفه ای پارسیان از سال1386 تاسیس شده است و در بخش های روستایی ،زندان ،صنایع و جوار دانشگاه فعالیت می کند . در حال حاضر 10 آموزشگاه در شته های کامپیوتر ، خیاطی و مراقبت و زیبایی و برقکار صنعتی تحت نظر این مرکز به متقاضیان آموزش ارائه می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برق صنایع دستی فنی و حرفه ای مکانیک هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

بر اساس اطلاعیه پذیره‌نویسی اوراق صکوک مرابحه شرکت دانش‌بنیان آلومینیوم پارس اکسید کسرا (سهامی خاص) با نماد «صکسرا 612» در تاریخ 15 اسفندماه 1402 توسط سازمان بورس اوراق بهادار تهران، اولین اوراق نوآوری صکوک برای این شرکت توسط بانک پارسیان صادر و در فهرست نرخ‌های بازار اوراق بدهی بورس اوراق بهادار تهران درج شد.
انتشار صکوک نوآوری را می‌توان روشی جدید برای تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بازار سرمایه عنوان کرد. در این زمینه بانک پارسیان با پذیرش رکن ضامن، فرآیند انتشار اوراق بدهی برای بنگاه‌های اقتصادی به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان را تسهیل می‌کند تا بتواند به رونق تولید و تأمین مالی بنگاه‌های تولیدی کمک کند.
گفتنی است؛ پیش‌ازاین تفاهم‌نامه همکاری بانک پارسیان و صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به‌منظور تسهیل ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار صکوک نوآوری در بازار سرمایه عصر دوشنبه 12 تیرماه سال جاری به امضای کورش پرویزیان و محمدصادق خیاطیان رسید.
موضوع این تفاهم‌نامه، برقراری و توسعه تعاملات طرفین در زمینه تسهیل ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار اوراق صکوک نوآوری و کمک به تأمین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان از طریق بازار سرمایه بوده است.
در نشست انعقاد تفاهم‌نامه صندوق نوآوری و شکوفایی و بانک پارسیان باهدف تسهیل ضمانت شرکت‌های دانش‌بنیان در انتشار صکوک نوآوری در بازار سرمایه، تخصیص 10،000 میلیاردریال تسهیلات توسط بانک پارسیان به شرکت‌های دانش‌بنیان به‌عنوان خط جدید اعتباری (علاوه بر سایر خطوط ویژه فعال) در جهت تحقق شعار سال در دستور کار بانک پارسیان قرار گرفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885476

دیگر خبرها

  • انتشار اولین اوراق صکوک نوآوری، گام بلند بانک پارسیان در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • افتتاح همزمان پروژه‌های بهسازی، بازسازی و توسعه گروه هتل‌های پارسیان | بهسازی و بازسازی ۷۰۰ اتاق گروه هتل‌های پارسیان
  • فعالیت ۸۰۰ گروه جهادی دانش آموزی خدام در چهارمحال و بختیاری
  • برپایی نمایشگاه دستاوردهای توانخواهان بهزیستی شاهین دژ
  • شرکت ۵۰۰ مددجوی ندامتگاه فردیس در آزمون فنی و حرفه‌ای
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش‌آموزی آملی تجلیل شدند
  • تداوم طرح مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تا ۲۴ فروردین / سکوی استعدادیابی در حال اجرا است
  • نخبگان علمی و المپیاد دانش آموزی آملی تجلیل شدند
  • توانمندسازی ۱۹۶ هزار معلم در طرح شهید همت
  • شناسایی چهره‌ به چهره بازماندگان از تحصیل و جذب آنها در نظام آموزشی