Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@18:11:19 GMT

حضور بازنشستگان به عنوان شهردار مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۴۱۱۴

حضور بازنشستگان به عنوان شهردار مشکلی ندارد

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، محسن هاشمی در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران درباره انتخاب شهردار اظهار داشت: در این جلسه همه اعضا حضور داشتند و درباره نامزدهای خود برای شهرداری تهران صحبت کردند.
 
وی ادامه داد: این اعضا کارنامه نامزدهای خود را ارائه دادند و از مابقی اعضا درخواست کردند که به این افراد رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
هاشمی افزود: در حال حاضر از 28 نفر 8 نفر برای شهرداری تهران انصراف دادند و در نهایت 20 نفر جزو گزینه‌های اصلی هستند که از این تعداد 7 نفر به عنوان گزینه‌هایی نهایی انتخاب می‌شوند.
 
وی درباره حضور خود در گزینه‌های شهرداری تهران اظهار داشت: در جلسه گذشته رای استمزاجی درباره حضور بنده در شهرداری تهران گرفته شد که اعضا رای کاملی به بنده نداده بودند و در رای‌گیری امروز همچنان نام بنده به عنوان یکی از گزینه‌های شهرداری تهران است.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه بعضی از نامزدهای شهرداری تهران بازنشسته هستند گفت: قانون فعلی درخصوص بازنشسته‌ها در شهرداری تهران مشکلی ندارد ولی شنیده‌ایم که در مجلس شورای اسلامی قانونی در حال تنظیم است که بازنشستگان را تعیین تکلیف می‌کند.
 
وی افزود: اگر گزینه‌ای که انتخاب شد به عنوان شهرداری تهران و بازنشسته بود و از سویی دیگر قانون اجازه نمی‌داد که آن فرد به عنوان شهردار باشد بعدا تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۴۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در حاشیه مسیل باختر، فضای بی دفاع شهری به متراژ بالا وجود داشت که معضلات بسیاری را برای شهروندان ایجاد کرده بود از همین رو با برنامه ریزی این مکان به گلخانه و شهربازی تبدیل شد.

صفر علی محمد با تاکید بر استمرار اجرای طرح جمع آوری متکدیان و کارتن خواب‌ها برای جلوگیری از حضور مجدد افراد آسیب‌پذیر در این محل افزود: نظارت و پایش مستمر فضا‌ها و نقاط پاکسازی‌شده از معتادان، کارتن‌خواب‌ها، متکدیان و کودکان کار همواره در دستور کار قرار دارد.

شهردار ناحیه ۵ شهرداری منطقه ۷ افزود: همچنین با نصب صندلی، کاشت گونه‌های گیاهی و نورپردازی تلاش کردیم محلی در خیابان اجاره دار تقاطع پلیس برای تجمع کارگران فصلی ایجاد و ساماندهی کنیم.

دیگر خبرها

  • خروج علیه شهردار تهران
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • تجلیل متفاوت و بی نظیر از کارگران در شهرستان زرند
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر تهران/ چرا قرارداد زاکانی با چینی‌ها بحث‌برانگیز شد؟
  • جنجال عجیب در نشست شورای شهر تهران
  • آبستراکسیون ناموفق در شورای شهر تهران در اعتراض به شهردار!
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری