Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@01:28:18 GMT

رسیدن به سکوی جاکارتا، هدف تیم ملی کبدی بانوان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۴۱۲۳

رسیدن به سکوی جاکارتا، هدف تیم ملی کبدی بانوان

قزوین-ایرنا-دست اندرکاران تیم ملی کبدی بانوان که هم اکنون ششمین دوره اردوی آماده سازی خود را در قزوین پیگیری می کند، رسیدن به سکو و کسب نشان در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا را مهم ترین هدف خود و ملی پوشان اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی کبدی بانوان که نشان برنز بازی‌های آسیایی گوآنجو و نشان نقره بازی‌های آسیایی اینچئون را در کارنامه دارد خود را برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا آماده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تاکنون پنج مرحله از اردوهای تیم ملی کبدی در بخش زنان و مردان برگزار شده است و ششمین دوره اردوی تیم ملی کبدی بانوان به میزبانی اقبالیه قزوین در حال برگزاری است.

**درخشش در مسابقات آسیایی هدف نهایی تیم ملی کبدی بانوان است
سرمربی هندوستانی تیم ملی کبدی بانوان ایران در حاشیه این اردو در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: کار گزینش و انتخاب کبدی کاران را از 60 بانوی کبدی کار در 2 گروه زیر و بالای 20 سال آغاز کرده ایم تا بهترین ها را در دفاع و حمله برای مسابقات آسیایی جاکارتا انتخاب کنیم.
شایلا جین با بیان اینکه هدف ما در بازی های آسیایی جاکارتا رفتن به سکو است،افزود: برای هر پست سه بازیکن به اردو دعوت شده و هم اکنون 22 بازیکن در اردو حضور دارند.
وی با اشاره به اردوهای برگزار شده این تیم از ابتدا تاکنون،گفت: تاکنون پنج دوره اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی بانوان را برگزار کرده ایم و اردوی ششم نیز در قزوین در حال برگزاری است و اردوی هفتم و نهم در چین تایپه و هندوستان و هشتم و دهم نیز کیش و تهران برگزار خواهند شد.
این مربی با بیان اینکه تیم ما هم اکنون از سطح آمادگی خوبی برخوردار است،ادامه داد: از نظر آمادگی جسمانی بالای 50 درصد و از نظر تاکتیک و تکنیک بالای 70 درصد از ملی پوشان رضایت دارم و امیدوارم در اولین اردوی خارج از کشور به آمادگی ایده آل دست یابیم.

**سطح فنی و تکنینکی اردوی قزوین بسیار بالا است
مدیر فنی اردوی تیم ملی کبدی بانوان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص این اردو گفت: این اردو از 28 فروردین به میزبانی اقبالیه از توابع شهرستان قزوین آغاز شده و تا 9 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
زهرا رحیمی نژاد با بیان اینکه می خواهیم در بازی های آسیایی به نشان برسیم، افزود: 22 ملی پوش در ششمین اردوی تیم ملی بانوان در قزوین حضور دارند که 2 ملی پوش به نام های زکیه ململی و فاطمه خدابنده از استان قزوین هستند.
وی ادامه داد: هیات کبدی استان قزوین برای میزبانی این اردو سنگ تمام گذاشته و هیچ کمبود و مشکلی از نظر تغذیه،اسکان،استفاده از استخر و سالن بدنسازی برای اردونشینان وجود ندارد.
مدیرفنی ملی پوشان گفت: تمامی تمرینات فنی این اردو براساس استانداردهای لازم برگزار می شود و در نهایت 18 ملی پوش برای اعزام به چین تایپه در 20 اردیبهشت تعیین خواهند شد.
رحیمی نژاد اضافه کرد: در نهایت از بین اردونشینان 14بانوی کبدی کار برای اعزام به مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا انتخاب می شوند.
وی خاطر نشان کرد: سطح این اردو از نظر تکنیک و تاکتیک فوق العاده بالاست و ملی پوشان با انگیزه بالا برای کسب آمادگی لازم تلاش می کنند.

**تمرینات ملی پوشان کبدی برای درخشش در جاکارتا پیگیری می شود
سرپرست اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص این اردو گفت: 22 بازیکن جهت شرکت در اردوی آماده سازی تیم ملی در قزوین توسط شایلا جین سرمربی هندوستانی تیم ملی کبدی بانوان ایران دعوت شده اند.
اعظم الملوک بندری افزود: این اردو با حضور سه مربی به نام های صفورا یادی مقدم، زهره تربتی نژاد و فاطمه خدایی از سطح کیفی و فنی خوبی برخوردار است و تمرینات با جدیت پیگیری می شوند.
وی ادامه داد: تمرینات ملی پوشان در 2 بخش بدنسازی و کبدی پیش می رود و تقریبا ملی پوشان 40 درصد زمان خود را با بدنسازی و 60 درصد را به کار تخصصی کبدی سپری می کنند.
بندری افزود: تمرین های فنی و تکنیکی و هوازی از بخش های دیگر اردو است که امیدواریم کم کم در اردوهای بعدی از زمان بدنسازی کاهش داده و به مقدار تمرینات تخصصی بیافزاییم.
وی با بیان اینکه همه تلاش ما این است که این تیم بتواند در مسابقات آسیایی جاکارتا بروی سکو برود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه ملی پوشان با آسیب دیدگی جدی مواجه نیستند و امیداوریم این روند تا پایان اردوها تداوم یابد تا با تیمی آماده به رقابت های آسیایی اعزام شویم.

**میزبانی این اردوها استعدادهای کبدی قزوین را شکوفا می کند
رییس هیات کبدی استان قزوین نیز در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: قزوین در سال 95 چندین دوره از اردوهای تیم ملی را میزبانی کرد و تجربه خوبی در میزبانی از اردوهای تیم ملی دارد.
روح الله آقاسی افزود: برگزاری این اردو در استان قزوین نقش موثری در تقویت انگیزه و ایجاد روحیه در میان کبدی کاران قزوینی داشته و موجب رشد و شکوفایی استعدادهای کبدی این استان خواهد شد.
157 بیمه شده در رشته کبدی در استان قزوین فعالیت می کنند.
6101*3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش کبدی تیم ملی بانوان بازی های آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۴۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر