Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@17:03:15 GMT

متهمان اسیدپاشی خودرو در کرمانشاه دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۴۲۵۹

متهمان اسیدپاشی خودرو در کرمانشاه دستگیر شدند

رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری 2 متهم به اسید پاشی که اقدام به ریختن اسید روی خودروی یکی از شهروندان کرمانشاهی کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمد رستمی با اعلام این خبر اظهار داشت: چندی پیش فردی با مراجعه به پلیس آگاهی استان اعلام کرد که اتومبیل وی از ناحیه کاپوت و سقف مورد اسید پاشی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این فرد همچنین عنوان کرد که بعد از گذشت چند روز در حالی که به همراه یکی از همکاران خود در حال عزیمت به محل کارش بوده زمان توقف پشت چراغ قرمز، مورد حمله فردی ناشناس قرار می‌گیرد.

سرهنگ رستمی با بیان اینکه طبق اظهارات فرد شاکی، وی از ناحیه صورت به شدت زخمی و توسط همکارش به مراکز درمانی انتقال می‌یابد، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، پرونده به صورت ویژه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس امنیت عمومی کرمانشاه ادامه داد: با بررسی دقیق پرونده و بازبینی دوربین‌های مدار بسته در مسیر وقوع حادثه، ماموران به یک دستگاه خودروی پراید به عنوان سرنخ برخورد می‌کنند. 

وی گفت: در ادامه و با شگردهای پلیسی و انجام استعلام لازم، به آدرس و شماره تلفن مالک خودروی پراید دسترسی پیدا کرده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در یکی از محلات شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

سرهنگ رستمی ادامه داد: این فرد در اعترافات خود ضمن اقرار به جرم های مرتکبی عنوان کرد که با هزینه و همدستی فرد دیگری دست به چنین اقداماتی زده است. 

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه افزود: ماموران در مرحله بعدی اقدامات خود با راهنمایی متهم، مخفیگاه همدست وی نیز شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی نسبت به دستگیری وی اقدام شد. 

وی در پایان اظهار کرد: تلاش جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان احتمالی آن ها ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 پلیس آگاهی جرم خودرو شماره تلفن مراکز درمانی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ

سردار علی ولی پور گودرزی در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران گفت: ما به صورت مستمر با شرکت‌های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می‌کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودرو‌ها راهکاری برای عدم سرقت خودرو‌ها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

او ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح‌ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه رانندگان احتیاط کنند
  • سارقان اموال ٣٠٠ میلیارد ریالی در البرز دستگیر شدند
  • ادامه سرکوب اعتراضات ضدصهیونیستی دانشجویان آمریکا
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد