Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:03:25 GMT

روحاني: هيچ کس نمي تواند ملت ايران را نااميد کند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۴۶۳۶

روحاني: هيچ کس نمي تواند ملت ايران را نااميد کند

خبرگزاري آريا - تبريز- ايرنا- رييس جمهوري اسلامي ايران با تاکيد بر ايستادگي دولت و ملت ايران در برابر توطئه هاي مختلف دشمنان، گفت: هيچ کس نمي تواند ملت بزرگ و عزيز ايران را نااميد کند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام دکتر حسن روحاني روز سه شنبه در جمع مردم تبريز در ورزشگاه تختي افزود: آنهايي که در کاخ سفيد نشسته اند به تعهدات خود پايبند باشند يا نباشند، به تمدن خود پايبند باشند يا باشند، به انسانيت خود پايبند باند يا نباشند، ملت بزرگ ايران با هرگونه توطئئه آنها مقابله کرده و در برابر آنها با قدرت ايستادگي کرده و دولت ايران به نمايندگي از ملت ايران در برابر آنها با قاطيعت خواهد ايستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با تاکيد بر اينکه هيچ کس ملت ايران را نمي تواند ناميد کند، اظهار کرد: ما از هر زمان ديگر مقتدر تر هستيم و پاي تعهدات خود ايستاده ايم و اگر کسي خيانت کند بداند که عواقب وخيمي در پي خواهد داشت.
روحاني با اشاره به اهميت آذربايجان و تبريز در تاريخ ايران اسلامي، گفت: دورود و سلام بر مردم آذربايجان، ياشاسين آذربايجان و ياشايسن تبريز.
وي اضافه کرد: مردم غيور و دلاور آذربايجان همواره ستون اصلي ايران عزيز ما بوده اند، مردم غيور آذربايجان به عنوان سرزمين مردان و زنان نامدار بزرگ سرزمين علما، بزرگان و شعرا و انقلابيون، سرزمين مقام معظم رهبري، سرزمين شعراي بزرگي چون شهريار، سرزمين ستارخان ها و باقرخان ها و ثقه الاسلام تبريزي ، سرزمين سردار باکري ها، باقري ها و شفيع زاده ها و لشکر عاشورا، سرزمين پايگاه دوم شکاري، علامه طباطبائي و اميني و شهيد قاضي و مدني و همه بزرگان.
روحاني خطاب به مردم، گفت: مردم عزيز آذربايجان! نام آوران ايران و تبريز قهرمان، امروز يک بار ديگر ما مي خواهيم باهم پيوند جديدي براي ارتقاي آذربايجان و سربلندي ايران ببنديم.
وي گفت: از ارديبهشت پارسال وعده داديم که امنيت، آرامش، آزادي و پيشرفت شعارهاي اصلي ماست و امروز بر مي گرديم به آنچه وعده داده ايم؛ ما به آذربايجان و درياچه اروميه، براي فرهنگ و زبان ترکي، براي ارتقاي ورزش و تيم محبوب تراکتورسازي پاي وعده هاي خود ايستاده ايم.
رييس جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه اول راجع به ايران و سپس آذربايجان وعده داديم که سرزمين امن باشد که اين موفقيت به برکت سپاه ، ارتش و بسيج ايثارگر و فداکار شاهد امنيت مثال زدني ايران عزيز هستيم و ما هر روز پاس مي داريم امنيتي که در سايه وحدت و انسجام ملت ايران به وجود آمده و اين وحدت را به حول و قوه الهي ادامه مي دهيم.
روحاين اضافه کرد: قرار ما آرامش بود، آرامش زندگي مردم و بازار را حفاظت خواهيم کرد؛ به شما مردم بزرگ ايران و آذربايجان قول مي دهم توطئه آمريکا و صهيونيست ها و برخي ارتجاع عرب در منطقه در پيشرفت ايران عزيز تاثيري نخواهد گذاشت.
اين خبر تکميل مي شود
3038/518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۴۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد

ایسنا/آذربایجان شرقی سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی اعلام کرد: به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو اِل ۹۰ در جاده اهر_تبریز ۹ نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: شامگاه امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت، به دنبال برخورد سواری پراید با خودرو ال ۹۰ در جاده اهر_تبریز حوالی چهار کیلومتری پس از بیلوردی، ۹ نفر مصدوم شدند.

وی افزود: پنج آمبولانس اورژانس در صحنه حادثه حضور دارند.

به گزارش ایسنا، به نقل از اورژانس استان آذربایجان شرقی، وی اذعان کرد: پنج مصدوم حادثه توسط اورژانس به بیمارستان هریس و چهار مصدوم تحت مراقبت کارشناسان فوریت‌های پزشکی به بیمارستان اهر انتقال یافت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصادف در محور اهر-تبریز ۹ نفر را روانه بیمارستان کرد
  • اکنون نوبت وعده صادق اقتصادی است
  • علامت استاد حقیقی داشتن تزکیه برای تسخیر قلوب است
  • پیام خطیر به هواداران استقلال بعد از برکناری؛ بیایید هم قسم شویم
  • پلیس جمهوری اسلامی ایران مفتخر به حمایت مردم عزیز است
  • تیم رباتیک فرزانگان ۴ تبریز به جام جهانی هلند راه یافت 
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • بهسازی آسفالت آزادراه تبریز زنجان آغاز شد
  • گشایش دومین نمایشگاه بین المللی ابزار و یراق آلات ساختمانی ایران در تبریز