Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:28:12 GMT

حماس اداره نوارغزه را به دولت وفاق ملی فلسطین واگذار کند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۴۶۹۰

حماس اداره نوارغزه را به دولت وفاق ملی فلسطین واگذار کند

نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین ضمن درخواست از حماس برای واگذاری اداره نوارغزه به دولت وفاق ملی خواستار اتحاد در برابر چالش های فرا روی فلسطین شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «رامی الحمدالله» نخست وزیر دولت وفاق ملی فلسطین از جنبش حماس خواست تا بدون هدر رفت وقت، اداره نوارغزه را به دولت وفاق ملی فلسطین واگذار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرده است که باید اختیارات کامل در اداره نوارغزه بدون معطلی به دولت وفاق ملی فلسطین واگذار شود.

الحمدالله گفت: باید بتوانیم در میدان به صورت عملی برای حمایت از مردم خود فعالیت کنیم و به استان های جنوبی خدمات کاملی ارائه دهیم و در عین حال در نبرد خود پیروز شویم و در برابر چالش ها قوی باشیم. وی تأکید کرده که حمایت از هویت سرزمین فلسطین از طریق تقویت وحدت مردم و زمین و نهادهای دولتی حاصل می شود.

وی در همین راستا از حماس و دیگر جریان های میهنی و اسلامی فلسطین خواست تا به صورت متحد از «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در برابر تهدیدها و چالش هایی که پرونده فلسطین با آن مواجه شده حمایت کنند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، «جهاد طه» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که این جنبش قصدی برای انتقال به سوریه ندارد.

در بیانیه سخنگوی جنبش حماس آمده است: با تشکر از آن دسته از کشورهای عربی که آغوش خود را برای ملت ما باز کرده‌اند و حامی مساله فلسطین هستند، باید بگوییم آنچه را روز سه‌شنبه ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ از سوی روزنامه لبنانی «اللوا» پیرامون درخواست جنبش حماس برای انتقال به سوریه منتشر شد رد می‌کنیم.

جهاد طه سخنگوی جنبش حماس در ادامه این بیانیه تصریح کرد: جنبش حماس نه از کشور برادر سوریه و نه از دیگر کشورها چنین درخواستی را نداشته است.

کد خبر 6087904

دیگر خبرها

  • طرح حماس برای تشکیل دولت اضطراری بر اساس قاعده توقف جنگ
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • مدیر کنسرسیوم بانک‌ها: دیگر ما پرسپولیسی هستیم
  • واکنش حماس به سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تکذیب انتقال حماس به کشورهای دیگر از سوی سخنگوی این جنبش
  • آمار شهدای غزه به ۳۴۲۶۲ نفر رسید
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • حماس درگذشت عالم برجسته یمنی را تسلیت گفت
  • چالش‌های «شانگهای» برای برقراری صلح در غزه