Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@16:52:42 GMT

تیراندازی مرگبار در شهرک غرب

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۴۹۷۴

تیراندازی مرگبار در شهرک غرب

مرد ۶۵ ساله‌ای با شلیک گلوله در شهرک غرب به قتل رسید. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ اجتماعی حوادث نظرات

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ ظهر روز گذشته ماموران کلانتری 134 شهرک غرب در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند مرد 65 ساله‌ای در شهرک غرب، خیابان حافظی، خیابان کاج، روبه‌روی بازار میوه و تره‌بار با شلیک گلوله به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اعلام این خبر، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی و کارشناسان پزشکی قانونی در صحنه جرم حاضر شدند.

با حضور تیم جنایی در صحنه جرم و بررسی‌های اولیه مشخص شد مقتول بر اثر اصابت گلوله اسلحه شکاری به گردن از فاصله نزدیک به قتل رسیده و جسد وی کنار خودروی پرایدش افتاده است، تحقیقات بیشتر نشان داد مقتول بازنشسته بوده و منزل وی نیز نزدیک محل حادثه است همچنین شاهدان با شنیدن صدای تیراندازی پلیس را در جریان قرار داده بودند.

سرانجام به دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت جسد مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات برای بازداشت متهم یا متهمان این پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/

R1370/Psaadati/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دادسرای امور جنایی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دادسرای امور جنایی دادسرای امور جنایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار

مینی سریال جدید ۶ قسمتی «شروود» سریالی است در گونه درام، جنایی و معمایی محصول ۲۰۲۲ انگلستان به کارگردانی جیمز گراهام که از بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به روی آنتن شبکه چهار می‌رود.

دیوید موریسی، لسلی منویل، رابرت گلنیستر در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند.

این سریال توانسته امتیاز ۷ از ۱۰ از درگاه تخصصی IMDB کسب کند و برنده جایزه BAFTA در سال ۲۰۲۳ شود.

«شروود» داستان اهالی دهکده معدنی ناتینگهام شایر را روایت می‌کند که گرفتار جنایاتی عجیب هستند. در این دهکده که روزگاری در دههٔ هشتاد یک اعتصاب و سرکوب کارگری گسترده را از سر گذرانده است و اهالی از آن تاریخ به بعد روبروی هم قرار گرفته‌اند، فردی با تیروکمان آدم می‌کشد. قتل‌هایی که به نظر ریشه در همان اتفاقات سال‌ها قبل دارد و حالا کارآگاه ایان سنت کلر به دنبال یافتن قاتل است.

این سریال از یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت، در ۶ شب متوالی در ساعت صفر بامداد پخش، و تکرار آن در ساعت‌های ۱۱ و ۱۸ همان روز انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست دو زن در عروسی
  • «شروود» یک سریال جنایی در شبکه چهار
  • ماجرای تلخ عروسی‌هایی که تبدیل به عزا می‌شوند
  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • مرگ موبایل‌ قاپ فراری با شلیک پلیس
  • قتل برادر با شلیک گلوله/ کشف میلیاردها تومان چک خون‌آلود در جیب مقتول
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • مرگ مشکوک دختری که با نامزدش به مهمانی رفت