Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-28@07:35:10 GMT

خشونت جنسی، تازه‌ترین بحران انگلیس

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۵۰۶۶

خشونت جنسی، تازه‌ترین بحران انگلیس

بررسی‌های جدید نشان می‌دهد، خشونت جنسی در انگلیس شدیداً افزایش یافته است و جامعه انگلیس اکنون در شرایط بحران خشونت جنسی به سر می‌برد. تازه‌ترین آمار و ارقام منتشر شده شده نشان می‌دهد، انگلیس با افزایش ۲۰ درصد تجاوز جنسی در طول یک سال گذشته مواجه است.

پلیس انگلیس بعد از انتشار جدیدترین آمار تجاوز جنسی در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها اظهار داشت: «ما واقعا دلیل این میزان از افزایش جرایم جنسی را نمی‌دانیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارش پلیس انگلیس حاکی از آن است که، تنها در سال ۲۰۱۰ بیش از ۲۳۰۰۰ کودک که یک پنجم آن‌ها سنی کمتر از سنین دبیرستان داشته‌اند، قربانی تجاوز جنسی در انگلیس و ولز شده‌اند؛ بعد از سال ۲۰۱۰ انگلیس تنها با افزایش میزان تعرض جنسی به کودکان و نوجوانان مواجه بوده است.

تعداد گزارش‌های آزار و اذیت نوجوانان به یکدیگر در انگلیس نیز ۷۱ درصد رشد یافته؛ از ۴ هزار و ۶۰۳ مورد در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۴ به ۷ هزار و ۸۶۶ مورد در سال جاری رسیده است.

تعداد گزارش‌های تجاوز افراد زیر ۱۸ سال به یکدیگر در همین بازه زمانی، ۴۶ درصد افزایش یافته و از ۱۵۲۱ نفر به ۲۲۲۳ نفر رسیده است.

طبق گزارش پلیس انگلیس، آمار آزار و اذیت جنسی در مدرسه از ۳۸۶ مورد در سال ۲۰۱۴ به ۹۲۲ مورد در اواخر سال ۲۰۱۶ و اوایل سال ۲۰۱۷ رسیده که در ۲۲۵ مورد، تعرض رخ داده است.

از ماه مارس ۲۰۱۳، هزار و ۸۵۲ گزارش آزار و اذیت جنسی که تنها مربوط به کودکان زیر ۱۰ سال می‌شود به پلیس داده شده است که در بین این تعداد، کوچک‌ترین کودکی که دوستش را شدیدا مورد آزار جنسی قرار داده بود، یک پسر ۴ ساله بوده که دوست ۵ ساله‌اش را اذیت کرده است.

این گزارش حکایت از آن دارد که در سال ۲۰۱۶، شمار دختران و زنان زیر ۲۵ سال که مورد آزار و خشونت جنسی قرار گرفته‌اند به نسبت سال ۲۰۱۵ با افزایش ۵۵ درصدی مواجه بوده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۵۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو

یک افسر پلیس در ایالت اوهایو آمریکا، یک مرد سیاه‌پوست ۵۳ ساله را با خفه کردن درحالی‌که دستانش دستبند خورده بود، کشت.

به گزارش ایسنا، فرانک تایسون که بنا به گزارش‌ها از یک حادثه رانندگی در منطقه کانتون فرار کرده بود، بر اساس تصاویر دوربین بدنه پلیس که به‌صورت عمومی منتشر شد، در یک مورد مشکوک بر اثر خشونت پلیس کشته شد.

به نقل از آناتولی، این سیاه‌پوست آمریکایی در حین بازداشت می‌گفت: «نمی‌توانم نفس بکشم. آنها قصد دارند من را بکشند.» این وضعیت شباهت‌هایی به مرگ سیاه‌پوست آمریکایی دیگری به نام جورج فلوید دارد که در نتیجه خشونت پلیس در سال ۲۰۲۰ کشته شد.

تایسون توسط پلیس در یک کافه‌تریا به دلیل تصادف رانندگی دستگیر شد، او را روی زمین انداختند و دستانش را از پشت دستبند زدند.

دقایقی بعد، مأموران بررسی کردند که آیا تایسون زنده است یا خیر، متوجه شدند که تایسون دیگر نفس نمی‌کشد. آنها قبل از انتقال این مرد با آمبولانس به بیمارستان، عملیات احیا را انجام دادند.

طبق بیانیه پلیس، تایسون در بیمارستان درگذشت و افسران درگیر تا نتیجه تحقیقات از کار تعلیق شدند.

این اتفاق در حالی است که مرگ فلوید برای چندین هفته باعث اعتراضات ملی و بین‌المللی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در ایالات متحده شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • درخواست اعدام برای عاملان تعرض به پسر نوجوان
  • خشونت پلیس آمریکا ضد دانشجویان
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • ببینید | افزایش خشونت پلیس آمریکا علیه دانشجویان حامی فلسطین
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • وضعیت عجیب پارکینگ خودروهای لوکس در سیل بم!
  • کاشی، استاد دانشگاه: این تحلیل که جز خشونت راهی نمانده ایران را به کجا می برد؟ این وضعیت همه را می ترساند/ جامعه دارد خودش را به نحو تازه ای، تعریف می کند/ ما در یک نقطه آغاز قرار داریم؛ این نقطه آغاز به مراتب رادیکال تر و مهم تر از عصر مشروطه است
  • خط و نشان تند رئیسی برای بانک‌ها / انتقاد از حمله و آزار و اذیت پلیس آمریکا علیه دانشجویان