Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردم بندر ماهشهر در اعتراض به کودک‌آزاری دو کودک توسط نامادریشان که هفته پیش در شهرک طالقانی صورت گرفته بود امروز مقابل دادگستری شهرستان بندرماهشهر تجمع کردند. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸ استانها خوزستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرماهشهر، چندی پیش دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهردر گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در بندرماهشهر از یک پرونده کودک‌آزاری در شهرک طالقانی این شهرستان پرده برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب بندر ماهشهر در این زمینه گفته بود که این کودک‌آزاری به دادستانی گزارش و بدون درنگ یکی از قضات جهت بررسی جزئیات و صحت و سقم جرم به محل وقوع حادثه فرستاده شد متأسفانه این کودکان توسط والدینشان مورد آزار و اذیت قرار می‌گرفتند که در این رابطه یکی از کودک‌آزاران دستگیر شد و یکی دیگر از عوامل تحت تعقیب قرار گرفته و به‌زودی دستگیر خواهد شد تا برابر قانون با آنان برخورد شود.

امروز نیز جمعی از مردم بندر ماهشهر در اعتراض به کودک آزاری دو کودک توسط نامادریشان مقابل دادگستری شهرستان بندر ماهشهر تجمع کردند.

یکی از معترضان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اظهار می‌کند که پدر این کودک با چه جرعتی به همسر خود اجازه می‌دهد که دو فرزند عزیز خود را در مقابل چشمانش عذاب دهند. ما از قوه قضائیه و دادستان خواهشمندیم که این دو متهم به خصوص پدر این دو کودک را به اشد مجازات محاکمه کنند، همچنین از دولت و بهزیستی خواهشمندیم که سرپرستی این دو کودک را تقبل کنند و بی‌محبتی پدر و نامادری این دو کودک را جبران کنند.

دایی این دو کودک نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم می‌گوید: نامادری این دو کودک هیچ سابقه بیماری روانی نداشته و آزار این دو کودک از این نامادری بعید بوده است. این دو کودک به چه جرمی باید این‌گونه عذاب ببینند و چرا پدر این دو کودک راضی به شکنچه این دو کودک شده است.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد

سامان محمدی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: پسربچه ۳ ساله که به همراه مادرش به نزدیکی کانال انتقال آب آمده بود و زمانی که مادرش با مهمانان سرگرم صحبت کردند بود، کودک به داخل کانال آب سقوط کرد.

وی اضافه کرد: با تلاش مردم محل کودک را از آب گرفتند، اما با توجه به اینکه زمان زیادی از سقوط وی به داخل کانال پراز آب گذشته بود، وضعیت کودک بسیار نامساعد بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: تلاش امدادگران و مردم محلی برای نجات جان این کودک بی نتیجه ماند و متاسفانه کودک قربانی سهل‌انگاری والدین شد.

وی با اشاره به اینکه برخی افراد با گرم شدن دمای هوا اقدام به شنا در رودخانه و کانال آب می‌کنند، اظهار کرد: شهروندان تا حد امکان از شنا بویژه در مکان‌های ناآشنا در رودخانه‌ها خودداری کنند و خطر غرق شدگی در رودخانه‌ها، سد‌ها و کانال‌های آب را جدی بگیرند.

شهر بکتاش در ۲۰ کیلومتری شمال میاندوآب قرار دارد و میاندوآب با بیش از ۲۸۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • طوفان‌الاقصی|شهادت ۵ کودک در حمله رژیم صهیونیستی به آوارگان غزه/ بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • کودک میاندوآبی در کانال آب غرق شد
  • ضرب العجل دستگاه قضا برای حل ترافیک در ایست و بازرسی خنجی بندرخمیر
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • مردم آزاری با خودرو؛ قیمت لامپ زنون و منبع اگزوز!
  • قطعی برق در برخی شهرستان‌های هرمزگان به علت سیلاب