Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@18:22:50 GMT

توقف احتمالی سربازگیری در تراکتور

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۵۳۲۲

توقف احتمالی سربازگیری در تراکتور

در صورتی که باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شود، روند جذب بازیکنان سرباز نیز احتمالا متوقف خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تراکتورسازی این روزها در گیر و دار واگذاری به بخش خصوصی قرار دارد. بعد از صحبت های سردار خرم فرمانده لشگر عاشورای تبریز درباره واگذاری تراکتورسازی حالا این موضوع به صورت جدی تری دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این رو عباس الیاسی سرپرست باشگاه نیز که به تازگی عهده دار این سمت شده، کارش را در تراکتورسازی جلو می برد و در اولویت برنامه هایش فروش امتیاز باشگاه را قرار داده است.با شرایط موجود به نظر می رسدهمه شرایط برای واگذاری تراکتورسازی مهیا است.


اصلی ترین و جدی ترین گزینه ای که گفته می شود مالکیت تراکتورسازی را برعهده می گیرد، محمدرضا زنوزی مالک دو باشگاه ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز است که هواپیمایی آتا را نیز در اختیار دارد. زنوزی که خودش برای گرفتن مالکیت تراکتورسازی اعلام آمادگی کرده، حالا در آستانه این امر قرار گرفته است.


در چنین شرایطی موضوع اصلی بعد از واگذاری احتمالی تراکتورسازی روند سربازگیری باشگاه محسوب می شود. تراکتورسازی در سال های گذشته بازیکنان تاثیرگذار تیم های دیگر را به عنوان سرباز به تبریز برده و با آنها قرارداد بسته و حالا با واگذاری باشگاه مشخص نیست چه اتفاقاتی در این خصوص رخ بدهد.


با این حال به نظر می رسد با خارج شدن تیم از مالکیت سپاه، روند سربازگیری تراکتورسازی نیز متوقف شود و دیگر بازیکنی به عنوان سرباز جذب این تیم نشود. البته این مساله هنوز به طور دقیق مشخص نیست و شاید این روند با وجود واگذاری بازهم ادامه پیدا کند.


مساله دیگر این است که در صورتی که باشگاه بخواهد به بخش خصوصی واگذار شود و دیگر بازیکن سرباز جذب نکند، تکلیف سرباز های کنونی چه می شود؟ نفراتی مانند مهدی پور، پهلوان، شربتی، اسماعیلی فر و ... که هم اکنون سرباز تراکتورسازی هستند و مشخص نیست چه آینده ای در انتظارشان است.


باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون مالکیت باشگاه تراکتورسازی طی روزهای آینده رخ می دهد.

تراکتورسازی تبریز

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۵۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن جاده سرباز به راسک در صابرآباد پیردان

دریافت 37 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جاده سرباز به راسک در صابرآباد پیردان مسدود شد.

گفته می‌شود سیلاب به طور کامل این مسیر را مسدود کرده و تردد در آن غیرممکن شده است.

کد خبر 6081176

دیگر خبرها

  • لیگ برتر فوتبال / نساجی با عبور از تراکتور امیدوار شد
  • مسمومیت 130 سرباز اسرائیلی
  • ساعت دقیق بازی و ترکیب احتمالی تراکتور برابر نساجی امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • امیدواریم بدشانسی های تیم نساجی پایان یابد
  • مسلمانان روهینگیا، قربانی سربازگیری اجباری
  • فیلم/ سرباز آمریکایی کیست؟
  • خالکوبی جالب یک سرباز در رژه ارتش (عکس)
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • مسدود شدن جاده سرباز به راسک در صابرآباد پیردان
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش بازی تراکتور و نساجی مازندران