Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه 7 از برپایی غرفه‌های فرهنگی و ایستگاه‌های سرگرمی منطقه در نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و اقدامات شهرداری منطقه را در روزهای برگزاری نمایشگاه را تشریح کرد.

به گزارش ایسنا، سمیه حاجوی با بیان این خبر تصریح کرد: برپایی غرفه‌های فرهنگی و آموزشی و ایستگاه‌های سرگرمی در مصلی امام خمینی(ره) از جمله برنامه‌های معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه هفت در هفته کتاب و کتابخوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: برپایی ایستگاه نقاشی، سرگرمی، خلاقیت و مسابقه، اجرا و آموزش بازی‌های سنتی و بومی، ارائه مشاوره حضوری والدین و برگزاری نمایشگاه محصولات آموزشی از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

شهردار منطقه 7 تاکید کرد: نظافت محوطه داخلی مصلی و جمع‌آوری نخاله و ضایعات به صورت روزانه از جمله اقدامات این منطقه در مصلی امام خمینی (ره) است.

وی با اعلام این‌ مطلب که خودروهای جمع‌آوری پسماند خشک(کاغذ و کارتن) در محل نمایشگاه مستقر خواهند شد، عنوان کرد: نیروهای خدمات شهری منطقه  برای نظافت مجموعه، در بخش‌های مختلف نمایشگاه حضور خواهند داشت.

به گفته حاجوی، شستشوی جایگاه ویژه مهمان‌های خارجی، معابر، المان‌ها و نرده‌های ترافیکی ، رنگ‌آمیزی و شستشوی المانها و جداول، لایروبی کانالها و مسیلها، تخلیه مخازن، حفر چاه به منظور جمع آوری آب‌های سطحی و رسیدگی به فضای سبز از دیگر فعالیت‌هایی است که شهرداری منطقه در جهت آماده سازی مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب  در دستور کار قرار داده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه7، وی در پایان یادآور شد: هماهنگی با اتوبوسرانی و تاکسیرانی جهت استقرار اتوبوس و تاکسی به منظور جابه جایی مسافران به میادین اصلی شهر، بهسازی و مرمت تابلوهای معابر اطراف مصلی امام خمینی (ره)، لکه گیری آسفالت و خط کشی معابر اصلی نیز از دیگر فعالیت‌هایی است که توسط این منطقه در دست اجرا است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سید کمال سادات شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص نشست فوق العاده کمیته امنیتی برگزاری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران که با حضور علی رمضانی مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران و قائم مقام سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، اعضای کمیته امنیتی و متولیان برگزاری نمایشگاه برگزار شد، از اتخاذ تدابیر و تمهیدات امنیتی لازم پیرامون برگزاری این نمایشگاه خبر داد.

سادات با اشاره به اینکه سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ اردیبهشت ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) و با حضور مقامات مختلف از ۴۰ کشور دنیا آغاز و تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت، گفت: میهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کشور هند است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران عنوان کرد: هماهنگی‌های لازم بین مجموعه فرهنگی مصلا، کمیته اجرایی نمایشگاه و نمایندگان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای برگزاری این رویداد بزرگ فرهنگی انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساعت کاری این دوره از نمایشگاه همانند سال‌های گذشته از ۱۰ صبح تا ۲۰ است و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه به مدت یک ساعت تمدید می‌شود، افزود: تاریخ این رویداد فرهنگی با دهه کرامت و برگزاری دور دوم انتخابات همزمان و بر این اساس تمهیدات لازم امنیتی در خصوص برنامه‌های جشن کتاب و آئین‌های مذهبی و فرهنگی تدارک دیده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران با تاکید بر ضرورت اتخاذ تمهیدات ترافیکی، انتظامی و استقرار خودروها گفت: مقرر شد که طرح ترافیکی پیرامون محل برگزاری نمایشگاه توسط مجموعه «فاتب» به مرحله اجرا گذاشته شود.

کد خبر 6087109

دیگر خبرها

  • اتخاذ تمهیدات امنیتی و انتظامی برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • نمایشگاه کتاب نشاط اجتماعی تهران را بالاتر می‌برد/ در حال حاضر شهرآفتاب گزینه مناسبی برای نمایشگاه نیست
  • مصلی امام خمینی (ره) برای برگزاری نمایشگاه کتاب آماده می‌شود
  • جزئیات برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران اعلام شد
  • چرا شهر آفتاب محل برگزاری سی و پنجمین دوره نمایشگاه کتاب نشد؟
  • جزئیات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب اعلام شد/ چرا باز هم مصلی محل برگزاری شد؟