Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-27@12:11:36 GMT

اعتراف تلگرام به ضرر مالی چند صد میلیون دلاری

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۵۵۰۶

اعتراف تلگرام به ضرر مالی چند صد میلیون دلاری

به گزارش پارس نیوز، 

فیروزآبادی در دیدار با مدیران پیام‌رسان‌های داخلی افزود: "ما شاهد هستیم پیام‌رسان‌هایی مانند تلگرام در جهت ارائه خدمات نو حرکت کرده و علاوه بر این‌که پیام‌رسان و شبکه اجتماعی هستند در حال تبدیل به سکوی اقتصادی نیز بوده و می‌خواهند تا اقتصاد کشورها را در اختیار بگیرند. در حوادثی که در روسیه اتفاق افتاد غول‌های بزرگ اقتصادی آمریکا در این نزاع فضای مجازی میلیاردها دلار متضرر شدند و تلگرام اعتراف کرد که چند صد میلیون دلار متضرر شده و آمازون و گوگل هم قاعدتاً به همین میزان باید متضرر شده باشند و این‌همه با هدف آماده‌سازی برای تصاحب بخشی از اقتصاد این کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"

فیروزآبادی اظهار داشت: باید توجه داشت که این هزینه برای نگه‌داشتن یک جامعه در یک پیام‌رسان نیست بلکه این هزینه برای تصرف اقتصادی یک کشور صورت می‌گیرد بنابراین باید در مرحله نخست تلاش کنیم تا پیام‌رسان خوبی داشته باشیم و نیازهای پیام‌رسان اجتماعی را در جامعه ایرانی تأمین کنیم و امیدوار هستیم که پیام‌رسان‌های داخلی در مرحله بعد تبدیل به سکویی برای ارائه خدمات به مردم شوند و در فضای مجازی در کشور که از تأمین پیام‌رسان با هدف خروج از انحصار پیام‌رسان خارجی کشور شروع‌شده و درنهایت دست‌یابی به سکوهای قابل‌توجهی برای ارائه خدمات است، نقطه آغاز یک تحول بزرگ باشیم.


در ادامه این نشست دبیر شورای عالی فضای مجازی در رابطه با نگرانی مدیران پیام‌رسان‌های داخلی در خصوص سرعت افزایش کاربران جدید به‌صورت موج ناگهانی و همچنین عدم ارائه خدمات مناسب از سوی اپراتورها به دلیل کاهش تعرفه استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی، گفت: تمامی پیام‌رسان‌ها اگر به‌صورت موج ناگهانی مردم بخواهند ورود کنند دچار چالش خواهند شد که ما برنامه خود را در چند مرحله اعلام خواهیم کرد تا به‌آرامی جمعیت به سمت پیام‌رسان‌ها هدایت شوند. همچنین در خصوص این‌که تعرفه استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی یک‌سوم استفاده از پیام‌رسان‌های خارجی است و اپراتورها ممکن است ارتباطات مربوط به پیام‌رسان‌های داخلی را باکیفیت و اولویت کمتری به کاربران سرویس دهند، رسیدگی خواهیم کرد و اگر موردی به‌صورت واقعی و عملی بود گزارش دهند تا برطرف کنیم.

5656

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: شبکه اجتماعی اقتصاد روسیه فضای مجازی دلار گوگل جامعه ارائه خدمات به مردم روسیه پارس ضرر تلگرام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است گفت:همچنین مدیریت شهری در ممیزی املاک گام های موثری برداشته است

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری در نقاط مختلف شهر رشت چندین پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت اجرای هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات را از سال گذشته با جدیت آغاز کرده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد خدمات در مناطق شهر رشت به صورت الکترونیکی و از راه دور به رشتوندان ارایه می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه الکترونیکی شدن خدمات به رشتوندان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ممیزی املاک را که از سال گذشته آغاز کرده ایم امسال در منطقه ۴ به نتیجه خواهیم رساند و سایر مناطق نیز به مرور در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه از سال گذشته پاسخ نقل و انتقالات و پرداخت عوارض را نیز الکترونیکی کرده و صدور پروانه ساخت را نیز طی سال جاری در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در کنار این کار‌ها قطعا ضعف‌ها و انتقاد‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه سال گذشته به مدت ۲ ماه کارخانه آسفالت تعطیل بوده که با پیگیری‌های استاندار و مصوبه شورای تامین بازگشایی شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ان شاالله تا پایان بهار در راستای ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر بتوانیم رضایت حداقلی شهروندان را جلب کنیم.

دیگر خبرها

  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • شناسنامه مهمترین سند کشور است
  • سرنگونی دومین پهپاد ۳۲ میلیون دلاری آمریکا در سواحل یمن
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • کسب درآمد از ایتا ممکن شد! (راه های کسب درآمد از ایتا)
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!