Web Analytics Made Easy - Statcounter

خونه به خونه ای ها از اتفاقات شب گذشته ناراضی هستند و شکایت خواهند کرد.

طرفداری- باشگاه خونه به خونه مازندران از ایزد سیف الله پور، سرپرست تیم بادران بابت اتهامات بی‌پایه و اساسش به تیم خونه به خونه در برنامه دیشب 90 به دادگاه شکایت کرد.

به نقل از سایت رسمی باشگاه خونه به خونه ، سیف الله پور در برنامه دیشب نود بدون ارائه هیچگونه سند و مدرکی مدعی شد در یک نشستی این ادعا مطرح گردید که قرار است بین دقیقه 38 تا 42 دیدار خونه به خونه و بادران توسط داور پنالتی گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما وی نگفت چطور می توان با بازیکنان دو تیم هماهنگی کرد تا بازی در این دقایق، در محوطه جریمه بادران به جریان بیافتد تا پنالتی گرفته شود!

سیف الله پور با این ادعای مضحک حتی به مدافع تیمش که با چنین خطای واضحی مرتکب پنالتی شد نیز تهمت زده است و این جای تعجب دارد.

وی در ادعای خود از حضور علی امیری و مهدی یکتا هم در این نشست خبر داد و عملاً نشان داد منشاء این هجمه های ناجوانمردانه از کجاست و ادعای باشگاه در خصوص تحرکات یکی از تیم ها علیه خونه به خونه بی دلیل نیست.

نکته جالب اینجاست که مهدی هژبری به عنوان شخصی که سیف الله پور وی را از افراد حاضر در نشست یاد کرد، پس از این ادعای سرپرست بادران روی خط تلفنی برنامه 90 آمد و گفت در آن نشست به هیچ عنوان در خصوص این دیدار حرفی به میان نیامد!

خوشبختانه هم آقای فنایی به عنوان کارشناس برنامه با دیدن این صحنه، قاطعانه اعلام کرد پنالتی رخ داده است و هم آقای غیاثی در گفتگوی تلفنی با برنامه اعلام کرد به همراه آقای اصفهانیان صحنه پنالتی را بررسی کردیم و صد در صد پنالتی رخ داد.

باشگاه خونه به خونه مازندران در طی مدت فعالیتش همیشه تلاش کرد اصول اخلاقی و وجدان را زیر پا نگذارد و معتقد است نباید هزینه و زحمات مجموعه یک تیم با تصمیمات کثیف غیرفوتبالی و افکار پلید پایمال شود.

یقیناً این باشگاه اگر می خواست از طریق پشت پرده به هدفش برسد می توانست خیلی زودتر از این ها اینکار را انجام دهد و تکلیف صعودش به هفته آخر کشیده نمی شد.

سرپرست بادران با این تهمت بزرگ و بی اساس خود، کل باشگاه خونه به خونه مازندران را زیر سوال برده است و این مسئله ای نیست که بتوان از کنار آن به سادگی عبور کرد.

به همین دلیل باشگاه خونه به خونه از ایزد سیف الله پور به مراجع حقوقی شکایت کرد و امیدواریم ایشان در دادگاه بتواند پاسخگوی اتهامات ناجوانمردانه خود باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۵۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد

جدیدترین رای کمیته استیناف در خصوص باشگاه پرسپولیس صادر شد.

طرفداری | کمیته استیناف رای خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد.

 گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ 26 بهمن ماه 1402 و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره ، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره ، عیناً تائید و اعلام می گردد.رأی صادره قطعی است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • به دلیل اتهام جنجالی: شکایت فارست از گری نویل
  • زائران حج امسال، دفاع از ملت فلسطین را مورد توجه قرار دهند
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد چینی: شکایت می‌کنیم
  • زمان بازسازی افغانستان فرارسیده است
  • آخرین قهرمانی استقلال در جام حذفی مقابل شگفتی‌ساز
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی
  • کمیته استیناف هم شکایت پرسپولیس از آلومینیوم را رد کرد
  • رد شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم
  • شکایت پرسپولیس علیه آلومینیوم اراک رد شد