Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@18:29:00 GMT

توسعه ارتباطات در 551 روستای خوزستان هدف گذاری شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۵۷۴۳

توسعه ارتباطات در 551 روستای خوزستان هدف گذاری شد

دزفول - ایرنا - مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان گفت:با توسعه زیر ساخت ها تا پایان امسال 551 روستای این استان از خدمات ارتباطی بهره مند می شوند.

علی صالح نساج روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در دزفول افزود:امسال تکمیل پوشش تلفن همراه و توسعه در مناطق روستایی و همچنین توسعه اینترنت در شهرها و روستاهای استان خوزستان مدنظر است که با نصب باجه های ATM توسط پست بانک ها و توسعه دفاتر پستی در روستاها همراه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در گام نخست پارسال 37 دستگاه ATM در نقاط مختلف این استان نصب و راه اندازی شد و امسال نیز در گام دوم 31 دستگاه نصب خواهد شد ضمن اینکه تا پایان امسال کلیه روستاهای بالای 20 خانوار استان خوزستان از حداقل امکانات ارتباطی تلفن ثابت،اینترنت،همراه اول،رومینگ اپراتور بهره مند خواهند شد.
مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خوزستان اظهار کرد:در گام نخست 2 هزار و 400 روستای استان خوزستان تحت پوشش خدمات ارتباطی قرار گرفته و امسال نیز طبق برنامه ریزی انجام شده 551 روستای دیگر از خدمات ارتباطی بهره مند خواهند شد.
صالح نساج گفت:طبق آمار سال 90 تعداد کل روستاهای دارای سکنه استان خوزستان چهار هزار و 55 روستا بود که در آمار سال 95 این تعداد به سه هزار و 300 روستا کاهش یافت که روستاهای محروم از خدمات USO بهره مند خواهند شد.
وی با اشاره به اینکه با توجه به مختلف بودن خدماتی که ارائه می شود اعتبار مورد نظر برای طرح های ارتباطی و مخابراتی متفوات خواهد بود گفت:در حال حاضر 110 میلیارد ریال اعتبار برای تحت پوشش بردن روستاهای دزفول درنظر گرفته شده که تلاش می شود مشکل این روستاها تا 27 اردیبهشت ماه(روز جهانی ارتباطات) با همکاری اداره توزیع برق دزفول حل تا ازخدمات ارتباطی همراه اول بهره مند شوند.
7278/6068

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ارتباطات فناوري اطلاعات مخابرات دزفول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۵۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی

جلال زاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: طی این چند روز ۶۰ تیم عملیاتی راهداری و ۱۹۰ راهدار با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات به صورت شبانه روزی برای عملیات بازگشایی محور‌های روستایی بکارگیری شدند.

او افزود: به راه‌های ارتباطی بیش از ۳۵۰ روستا در استان طی چندین روز گذشته در اثر سیلاب آسیب وارد شد که با تلاش شبانه روزی عوامل راهداری همه محور‌های آسیب دیده از سیلاب اخیر بازگشایی شد.

جلال زاده تصریح کرد: در حال حاضر راهداران مشغول پاکسازی پل ها، آبنماها، تخلیه قنو‌ها و ریزش برداری کامل محور‌های خاکی و کوهستانی با هدف ایجاد ارتباط ایمن و پایدار برای راه‌های مذکور هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • راه اندازی فیبر نوری در ۳۴ روستای رشت
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • میدان دام کاج؛ در محاصره سگ‌های ولگرد
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد