Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@21:11:43 GMT

شمخانی: شاید از ان پی تی خارج شویم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۶۲۷۷

شمخانی: شاید از ان پی تی خارج شویم

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، علی شمخانی در پاسخ به سوالی در مورد خروج احتمالی ایران از معاهده ان پی تی، گفت: متاسفانه از روز آغاز اجرای تعهدات طرف مقابل کارشکنی های مختلف صورت گرفت که در زمان ترامپ به اوج رسید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی افزود: این موضوع یکی از گزینه های محتمل جمهوری اسلامی از سه گزینه متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اشتراک گذاری کد خبر : 3266992209025827873 برچسب‌ها : خروج احتمالی ایران از معاهده ان پی تی معاهده ان پی تی شمخانی: شاید از «ان پی تی» خارج شویم لینک کوتاه : . اخبار پیشنهادی از سراسر وب

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها کشف جسد مومیایی متعلق به رضا شاه؟ عاملان جنایت جماران پای چوبه دار +عکس زودتر قصاصم کنید +عکس سقوط مشکوک خانم دکتر از برج لباس دختران وزنه‌ بردار ایران تایید شد +عکس قتل به خاطر یک نگاه! اسیدپاشی مرگبار در خواب +عکس تهدید به مرگ مدیران باشگاه تهرانی / برانکو بهترین مربی فصل شد +تصاویر برترین طراحی‌های خودرویی 2018 +تصاویر خبر حیرت آور در شب پیروزی استقلال مقابل پیکان لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها تثبیت نام خلیج فارس با ابزار فرهنگی هنری/ رئوس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس از زبان دبیر این جشنواره عجیب و اسرارآمیزترین جنگل‌های جهان (فتوکلیپ) له شدن سوارکار کهنسال زیر پای اسب‌های مسابقه چگونگی تشکیل سنگ کلیه ساخت پلی شگفت انگیز که از زیر آب می‌گذرد سواری گرفتن از گراز مقایسه بازار دلار در چهارراه استانبول و شهر استانبول بیل گردانی، آئینی برای همدلی به این بز میگن سلطان تعادل +فیلم مرگ دردناک موتورسوار زیر چرخ‌های کامیون +فیلم آخرین مطالب همه سایت 13:08 شمخانی: شاید از «ان پی تی» خارج شویم 13:01 اجرای طرح ترافیک سال 97 از 15 اردیبهشت 13:00 مرگ باز هم به ورزش حمله کرد 13:00 ادعای تازه رهبری‌فر؛ هدایتی بی خبر بود 12:51 رهبرانقلاب درگذشت حجت‌الاسلام مهمان‌ نواز را تسلیت گفتند 12:50 رقابت جذاب برای نایب قهرمانی 12:45 ساعت دیدارهای هفته آخر لیگ برتر تغییر کرد 12:35 نتیجه جالب پرسپولیس در تقابل با بالانشین‌ها 12:35 کنایه علی کریمی به چه کسی بود؟ 12:35 حمایت ۲۴۶ نماینده از سپاه و درخواست برای تقویت این نهاد انقلابی فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید × جام جم

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: خروج احتمالی ایران از معاهده ان پی تی معاهده ان پی تی شمخانی شاید از ان پی تی خارج شویم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تنها چند روز تا بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باقی مانده است، این بازی همچنان موضوعی فرعی در رسانه های آلمانی است. 

در واقع صحبت های زیادی در مورد آینده نیمکت تیم باواریایی وجود دارد و همه در مورد جانشین توخل حرف می زنند. پس از توافق با توخل برای قطع همکاری در پایان فصل، بایرن مدتی پیش با ژابی آلونسو، یولیان ناگلزمن و رالف رانگنیک ارتباط برقرار کرد ولی همه آنها پیشنهاد را رد کردند. اکنون گفته می شود شاید بایرن در نهایت توخل را حفظ کند.

امروز و در نشست خبری بازی با اشتوتگارت از توخل در این رابطه سوال شد و او پاسخ جالبی داد: «برای فسخ قرارداد توافق شده و این یک واقعیت است. اما همانطور که می دانید، هر پیمانی را می توان به طور مشترک باطل کرد. برای مثال ما قراردادی داشتیم ولی چند ماه پیش حاضر شدیم آن را فسخ کنیم. اما خُب، همه چیز ممکن است.»

وقتی از توخل در مورد اینکه چرا همه نامزدها پیشنهاد مربیگری بایرن را رد کرده اند، سوال شد، او گفت: «شاید پیشنهاد باشگاه جذاب نبوده؟ فکر نمی‌کنم این‌طور باشد. این شغل برای من به اندازه کافی جذاب بود. در غیر این صورت ترجیح می‌دهم در این مورد سکوت کنم. من در حال حاضر مربی هستم. کارهای جذابی پیش رو داریم، می‌خواهیم به فینال لیگ قهرمانان برسیم. من نگران آینده بایرن نیستم.

دیگر خبرها

  • واکنش میرجلال‌ الدین کزازی به فیلم «مست عشق»
  • توخل درها را باز کرد: شاید در بایرن بمانم!
  • ایجاد تحول در آموزش و پرورش، پایه ایجاد تحول در کشور است/ نظرات مختلف کارشناسی باید منجر به گشایش شود
  • شرایط سخت رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ تعهد محضری و ضمانت می گیریم
  • وضعیت بحرانی رزیدنت‌ها و پزشکان طرحی/ شرایط را سخت‌تر کرده ایم
  • بذرپاش: فصل نوینی از تعاملات اقتصادی ایران و امارات رقم می‌خورد
  • شاید ما در حال حاضر در یک جنگ جهانی هستیم!
  • باید از استقلال و پرسپولیس حمایت شود/ وقت کشی نکردیم
  • ۱۴۸ گاف بایدن در سال جاری میلادی
  • معلمی؛ همیشگی ترین عشق است