Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- ستاره برزيلي پاريسن ژرمن احتمال بازگشت به بارسلونا را رد نکرد.
به گزارش آريا، دني آلوز که در سال 2016 به خاطر اختلاف با سران بارسلونا پس از 8 سال از اين تيم جدا شد و به يوونتوس پيوست در جديدترين مصاحبه خود احتمال بازگشت به نيوکمپ را رد نکرده است.
آلوز به globo tv گفته:
بارسلونا خانه من است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غيرممکن است که بگويم به آنجا باز نمي گردم. اگر بارسا با من تماس بگيرد حاضرم همين فردا برگردم. ترک بارسا برايم سخت بود چون براي تاريخ سازي در آنجا جنگيم. من در بارسا موفق شدم 23 جام ببرم اما آن ها به داستان من احترام نگذاشتند. بارسا مي خواست براي من بازي خداحافظي برگزاري کند اما مخالفت کردم چون بارسا خانه ابدي من است. خداحافظي معنايي ندارد وقتي که روزي به خانه باز خواهيد گشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025

مدیران بارسلونا در تلاشند تا به هر طریق ممکن، ارلینگ هالند را به ترکیب تیمشان اضافه کنند

طرفداری | کیلیان ام‌ باپه در تابستان پیش رو پاری سن ژرمن را ترک خواهد کرد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، راهی رئال مادرید خواهد شد. به گزارش موندودپورتیوو، انتقال ام باپه به مادرید، سران بارسلونا را مجاب کرده تا برای جذب دیگر ستاره دنیای فوتبال در عصر حاضر یعنی ارلینگ هالند اقدام کنند.

هرچند آبی و اناری پوشان در شرایط کنونی با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند اما مدیران این تیم امیدوارند با افتتاح نیوکمپ جدید و درآمد حاصل از آن، بتوانند مهاجم نروژی منچسترسیتی را در تابستان 2025 به خدمت بگیرند. همچنین خوان لاپورتا می‌خواهد با جذب هالند، اعتبار خود نزد هواداران و دیگر سران بارسلونا را افزایش دهد و شانس خود برای پیروزی در انتخابات ریاست این باشگاه را بالاتر ببرد. گفتنی است ارلینگ هالند تا سال 2027 با سیتیزن‌ها قرارداد دارد.

عواملی که به بارسلونا در راه جذب ارلینگ هالند کمک خواهند کرد متهم‌شدن منچسترسیتی به نقض قوانین فیرپلی مالی و احتمال جریمه‌شدن این تیم اتمام قرارداد پپ گواردیولا با منچسترسیتی در سال 2025 و احتمال جدایی این سرمربی رابطه عالی خوان لاپورتا با رافائلا پیمنتا (مدیربرنامه‌های ارلینگ هالند) حضور مکسول (بازیکن سابق بارسلونا) در جمع وکلای ارلینگ هالند

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خط و نشان بارسا برای پی‌اس‌جی: با این ستاره می‌آییم!‏
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • اقدام جدید بارسلونا برای حفظ ژاوی در باشگاه
  • شرایط ناپایدار جوی در لرستان حکمفرما خواهد بود
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • بازگشت نیمار به بارسلونا؟
  • شرط الهلال برای بازگشت نیمار به نیوکمپ
  • در اولین شب آزادی: دنی آلوز دلی از عزا درآورد
  • لواندوفسکی پیشنهاد عربستانی‌‌ها را رد کرد
  • ارلینگ هالند، رویای بارسلونا و خوان لاپورتا در تابستان 2025