Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی، بنا به گزارش‌های مربوط به برنامه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در دولت جدید، این کشور احتمالا شاهد افزایش بودجه در حدود 162 میلیون دلار در بخش خدمات درمانی، آموزش و زیرساخت‌ها و نیز کاهش در هزینه‌های نظامی طی 6 سال آینده خواهد بود.

یک منبع ناشناس و آگاه به این موضوع به بلومبرگ گفت: در حال حاضر اختصاص بودجه‌ای در حدود 10 تریلیون روبل (162 میلیون دلار) مدتهاست در دست بررسی است و انتظار می‌رود دستور مربوط به اجرای آن اندکی پس از آغاز دوره جدید ریاست جمهوری پوتین در هفتم ماه می صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلومبرگ به نقل از این منبع نوشت: این اقدام قرار است با هدف دستیابی به پیشرفت‌های چشمگیر در افزایش استاندارهای زندگی مردم روسیه، که ولادیمیر پوتین وعده تحقق آن را در سخنرانی سالانه در ماه گذشته داده بود، صورت گیرد. همچنین این افزایش بودجه تلاشی برای بهبود رشد اقتصادی این کشور با توجه به بازیابی آرام این کشور از شرایط رکود اقتصادی و تحریم‌های کشورهای غربی است.

این اقدام به معنای این است که روسیه طی شش سال آینده در حدود 11.3 درصد از تولید ناخالص داخلی خود را در بخش زیرساخت‌ها، درمان و آموزش سرمایه‌گذاری خواهد کرد. در حال حاضر 9 درصد تولید ناخالص داخلی روسیه در این بخش‌ها سرمایه‌گذاری شده است. بنا به اعلام منابع آگاه، افزایش بودجه در این بخش‌ها احتمالا با کاهش بودجه در سایر بخش‌ها از جمله بخش دفاعی و افزایش احتمالی مالیات جبران خواهد شد.

اختصاص بودجه جدید به بخش‌های مذکور احتمالا از امسال در دستور کار قرار خواهد گرفت، اما به گفته منابع آگاه درصد عمده این اختصاص بودجه قرار است پس از سال 2020 اجرایی شود. همچنین این منابع یادآور شدند ارقام موجود در این برنامه همچنان ممکن است طی روزهای آتی دستخوش تعدیل شوند و از مجموع 10 تریلیون روبل متفاوت شوند.

همچنین روزنامه ودوموستی ماه ژانویه در گزارشی اعلام کرد دولت و وزارتخانه های مربوطه وظیفه ارزیابی و محاسبه احتمالات مربوط به افزایش هزینه‌های مربوط به بخش درمانی، آموزش و زیرساخت‌ها را برعهده گرفته‌اند. بنا به منابع این روزنامه، ایده افزایش بودجه بخش‌های مذکور از سوی آندره بلوزوف، مشاوراقتصادی رئيس جمهور روسیه و نیز الویرا نبیولینا، اقتصاددان و رئیس بانک مرکزی مورد تائید قرار گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ولادیمیر پوتین روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۶۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: واریزی مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی ۳ برابر شد.

به گزارش تسنیم، داود منظور افزود: متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: تعداد مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

وی افزود: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

tags # بهزیستی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • بورل: همه اعضای اتحادیه اروپا روسیه را «تهدید» نمی‌دانند
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • واقعاً روس ها درباره جنگ پوتین چه فکر می کنند؟/ سقوط مخاطبان تلویزیون دولتی در روسیه/ روس ها بیشتر چه کلماتی را در گوگل جست و جو می کنند؟
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • جاده‌های خراسان رضوی همزمان با افزایش ترددها بارانی و لغزنده است
  • ژنرال آمریکایی: پوتین با تجربه‌ترین دولتمرد جهان است
  • درآمد مردم لرستان افزایش یابد/ رفاه اجتماعی را ارتقا دهیم