Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@08:30:49 GMT

تیم کرمان قهرمان مسابقات روبوکاپ بین المللی ایران شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۶۵۴۷

تیم کرمان قهرمان مسابقات روبوکاپ بین المللی ایران شد

به گزارش ایرنا، در این دوره از مسابقات که با حضور تیم هایی از استانهای کشور و 12 تیم خارجی در تهران برگزار شد تیم های کرمانی در هشت لیگ و در رشته های مختلف از جمله رباتهای نمایشی، رباتهای خانگی، صاحب عنوان شدند.
شایان ذکر است، سه تیم از کرمان به این مسابقات اعزام شده بودند.
3029
انتهای پیام

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 ایران کرمان مسابقات تیم المللی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۶۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد

عصر ایران - هادی چوپان، قهرمان ایرانی رشته بدن سازی، در مسابقات جهانی آرنولد کلاسیک انگستان به مقام نخست دست یافت. او دو هفته قبل نیز در مسابقات بدن سازی آرنولدکلاسیک آمریکا به مقام قهرمانی رسیده بود. بدین ترتیب، چوپان توانست در دو هفته، دو بار در دو مسابقه معتبر جهانی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.

 رقیب اصلی او "سامسون داوودا" از انگلستان بود ولی در خانه، مغلوب چوپان شد. او اصالتاً نیجریه ای است.

هنرنمایی هادی چوپان روی استیج بریتانیا (فیلم)

آرنولد شوارتزنگر و رونی کلمن، دو اسطوره بدن سازی جهان، جام و مدال این دوره از رقابت ها را به هادی چوپان اعطا کردند و هر کدام یک دست او را به نشانه قهرمانی بالا بردند. کلمن به دلیل وضع نامناسب جسمانی با عصا روی سن آمد بود.

رقم جایزه این مسابقات برای نفر اول 150 هزار دلار بود که نصیب چوپان شد. جایزه  نقدی مسابقات آمریکا نیز 300 هزار دلار بود. 

اینک هادی چوپان چشم به مستر المپیای آتی دوخته است تا بتواند با قهرمانی در آن، کلکسیون افتخارات خود را تکمیل کند. در دور اخیر این رقابت ها، او دوم شد و در این در حالی است که بسیاری از کارشناسان، قهرمانی را حق او می دانستند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هادی چوپان وقتی 75 کیلوگرم بود! (عکس) صف بلند انگلیسی‌ها برای عکس یادگاری گرفتن با هادی چوپان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات بدمینتون نوجوانان در سمنان
  • هادی چوپان را دریابید؛ افتخاراتی که در تاریخ ایران ماندگار می شوند!
  • آلکاراس قهرمان مسابقات مسترز ایندین ولز شد
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • استقبال از قهرمان ووشوکار درزاوه
  • پیمان بیابانی قهرمان وزن المپیکی کشتی کانادا شد
  • آتیه ساری قهرمان بسکتبال ۳ نفره نونهالان مازندران
  • هادی چوپان در انگلستان هم قهرمان شد
  • هادی چوپان در انگلیس تاج‌گذاری کرد
  • حضور 21 موی‌تای‌کار در مسابقات داخل سالن آسیا