Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@03:50:00 GMT

خاطرات شیرین مقابل بایرن؛ دلگرمی زیدان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۶۹۸۳

خاطرات شیرین مقابل بایرن؛ دلگرمی زیدان

تهران - ایرنا - جدال با بایرن مونیخ برای اکثر مربیان اروپایی هولناک به نظر می رسد، اما نگاه به این دیدار برای سرمربی کهکشانی ها با آرامش و اطمینان توام است و این آرامش به علت آمار فوق العاده ای است که او چه به عنوان بازیکن و چه در کسوت مربی در مقابل بایرن در کارنامه دارد.

به گزارش ایرنا، روزنامه مارکا اسپانیا روز سه شنبه در آستانه دیدار حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ نوشت: زین الدین زیدان مرد فرانسوی نیمکت رئال، 9 بار با باواریایی ها روبرو شده که تنها در دو دیدار شکست خورده و در باقی پیکارها همواره پیروز میدان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


'زیزو' در این 9 مصاف، 2 بار به عنوان بازیکن موفق به شکست بایرن شده، این در حالی است که به عنوان کمک مربی در کنار کارلو آنچلوتی همواره مقابل حریف آلمانی پیروز بوده است. با اضافه کردن پیروزی فصل گذشته در مرحله یک چهارم نهایی به این آمار، می توان نتیجه گرفت در بازی فردا شب کفه رازو به سمت زیدان و شاگردانش سنگینی می کند.
زیدان برای نخستین بار با لباس 'بوردو' در چارچوب رقابت های لیگ اروپا در مقابل بایرن قرار گرفت که در بازی رفت در ترکیب تیم حضور نداشت و در بازی برگشت مغلوب قهرمان بوندسلیگا شد.
دور رفت یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2001/2002 با برتری 2 بر یک به سود باواریایی ها به پایان رسید، اما در دور برگشت سفیدپوشان مادرید با شکست بایرن به دور بعد راه یافتند.
دو سال بعد، این دو غول فوتبال اروپا بار دیگر برابر یکدیگر قرار گرفتند، اما این بار در مرحله یک شانزدهم، کهکشانی ها موفق شدند با 'والی' به یادماندنی زیدان و مجموع نتیجه 2 بر یک بایرن را شکست داده و راهی فینال شوند.
زیدان در کسوت کمک مربی و در کنار آنچلوتی در فصل 2013/2014 لیگ قهرمانان با شاگردان پپ گواردیولا روبرو شد که در مجموع دو دیدار رفت و برگشت پنج بر صفر از سد حریف قدرتمند آلمانی خود گذشت.
فصل قبل نیز رئال مادرید با هدایت زیدان با مجموع نتیجه 3-6 بایرن را شکست داد و راهی نیمه نهایی شد.
بایرن مونیخ چهارشنبه شب در بازی رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه آلیانتس آرنا میزبان رئال مادرید است.
ورزشی**3991**1584

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش زین الدین زیدان رئال مادرید بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چهارشنبه شب یکی از مهمترین ‏دیدارهای فصل را در خانه‌اش برنابئو مقابل بایرن برگزار می‌کند. آنها ‏در آستانه این مسابقه در لالیگا و در ورزشگاه خودشان به مصاف ‏کادیز رفتند و 3-0 پیروز شدند. ‏

این پیروزی پرگل با ثبت کلین‌شیت بدون شک روحیه رئال را برای ‏دیدار مقابل بایرن بالا خواهد برد. رئال در عین حال در یک قدمی ‏قهرمانی لالیگا است و در صورت پیروز نشدن بارسا در بازی امشب ‏مقابل خیرونا قهرمانی‌اش را قطعی خواهد کرد. ‏

پیروزی پرگل مقابل کادیز قبل از دیدار با بایرن؟
یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود چون همه حواس‌ها به بازی ‏چهارشنبه است. ما با شایستگی پیروز شدیم. همه گل زدیم و هم ‏دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم.

از عملکرد تیم در بازی مقابل کادیز راضی بودی؟
بله کاملا راضی‌ام. هر آنچه برای بازی طراحی کرده بودم را بچه‌ها اجرا ‏کردند. شرایط ما در حال حاضر خیلی خوب است. اگر اشتباه نکنم این ‏هفتمین برد پیاپی ما در لیگ بود. در این فصل لالیگا استثنایی کار ‏کردیم و در یک قدمی قهرمانی قرار داریم. ‏

در این فصل استثنایی بودیم و با شایستگی قهرمان می‌شویم
همانطور که گفتم ما در این فصل استثنایی بودیم و چیزی نمانده که ‏قهرمانی را جشن بگیریم. معتقدم که با شایستگی قهرمان فصل ‏می‌شویم. فارغ از اینکه چه اتفاقی روز چهارشنبه می‌افتد ما شایسته ‏جشن گرفتن هستیم. ‏

بازگشت کورتوا به ترکیب؟
تیبو یکی از اجزای خیلی مهم تیم ما است. ما لونین را داریم که یک ‏فصل درخشان را پشت سر گذاشته و اگر الان اینجا هستیم به خاطر ‏لونین است. ولی کورتوا هم برگشته و در برگشت عالی کار کرد. امروز ‏خودتان دیدید که چقدر آماده است. ‏

دیدار چهارشنبه شب با بایرن؟
ما با حداکثر شور و اشتیاق ممکن به میدان می‌رویم. ما در این ‏استادیوم، در خانه‌مان بازی می‌کنیم و همه می‌دانند در این ورزشگاه ‏بارها چه اتفاقی افتاده است. هواداران ما مجبورمان می‌کنند به ‏بهترین شکل بازی کنیم و ما هم بهترین نسخه خودمان را مقابل آنها ‏به نمایش می‌گذاریم. ‏

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • داور بدیمن برای رئال در بازی برگشت با بایرن
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • ستاره بایرن: نباید به رئال اجازه دهیم نفس بکشد
  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • آنچلوتی: سخت بود چون همه حواس‌ها به بایرن است
  • توخل: بازی رئال مهم است، این بازی را فراموش کردیم