Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور در نشست علنی امروز مجلس (سه‌شنبه 4 اردیبهشت 97) از سوی هیات رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سید تقی کبیری نماینده مردم خوی در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تجدیدنظر در اخذ عوارض خروجی از مرزنشینان در سال 97 شد. علیرضا محجوب،‌ سهیلا جلودارزاده، ‌اکبر رنجبرزاده، نادر قاضی‌پور نمایندگان تهران، اسدآباد و ارومیه در تذکری به رئیس‌جمهور عنوان کردند که چرا کالاهای قاچاق کشف‌شده را علی‌رغم فتوای مقام معظم رهبری آتش نمی‌زنید؟ چرا با قاچاقچیان مماشات می‌کنید؟

نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد به رئیس‌جمهور لزوم پیگیری تخلفات شرکت پردیس‌بان و تعیین‌تکلیف هرچه سریع‌تر وضعیت مالباختگان را متذکر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد جواد ابطحی و اکبر رنجبرزاده نمایندگان خمینی‌شهر و اسدآباد به رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه ضرورت اتخاذ دیپلماسی فعال برای اخذ حقابه ایران از ترکیه و افغانستان را متذکر شدند.

سیده فاطمه حسینی، سیده حمیده زرآبادی و هاجر چنارانی نمایندگان تهران، قزوین و نیشابور به اتفاق 9 نفر دیگر از نمایندگان به وزیر کشور ضرورت برخورد قاطع با ماموران خاطی گشت ارشاد را متذکر شدند.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به اتفاق 50 نفر دیگر از نمایندگان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در راه‌اندازی کارخانه هواپیماسازی ایران140 (هسا) بعد از تعطیلی سال‌های اخیر شدند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر در تذکری به وزیر کشور عنوان کرد که بررسی کنید مبنای قانونی دریافت 10 هزار تومان توسط سازمان ثبت احوال برای دادن یک آدرس محل سکونت چیست، چرا برخی از دستگاه‌ها به هر بهانه‌ای دست در جیب مردم می‌کنند؟

نادر قاضی‌پور، علیرضا محجوب،‌اکبر رنجبرزاده و احمد امیرآبادی نمایندگان ارومیه، تهران، اسدآباد و قم در تذکری به وزیر بهداشت خواستار انجام اقدامات موثر علیه توسعه استعمال دخانیات با توجه به وظایف ذاتی این وزارتخانه شدند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است

علی باقری معاون سیاسی ورارت امور خارجه که برای شرکت در نشست معاونان و نمایندگان ویژه کشور‌های بریکس به مسکو سفر کرد، در حاشیه این نشست، با چانگ نماینده ویژه رئیس جمهور چین دیدار و گفتگو کرد.

باقری در این دیدار گفت: بریکس نشان داد دارای ابتکار عمل برای نقش آفرینی‌ها در صحنه و تحرک کشور‌های عضو در چارچوب چند‌جانبه‌گرایی است.

طرف چینی در این دیدار ضمن محکومیت مجدد حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق، گفت: از اقدامات ایران در دفاع از حقوق مردم فلسطین تشکر می‌کنیم و اقدامات ایران در منطقه را شایسته می‌دانیم. 

این مقام ارشد چین افزود: چین بر این باور است که ایران همواره در خاورمیانه شریک راهبردی است. در ادامه طرفین به بحث و بررسی درباره موضوعات مورد علاقه پرداختند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • اعتراض شدید نمایندگان تهران به وزیر کشور در خصوص هرگونه تعرض به یکپارچگی شهرستان ری
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • نماینده ویژه رئیس‌ جمهور : نقش حمایتی از مردم افغانستان را دنبال می‌کنیم
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • نماینده ویژه رئیس جمهور چین: ایران در خاورمیانه شریک راهبردی است
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • ایران صادرکننده خدمات مهندسی و تکنولوژی های روز دنیاست