Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبر درخواست جدایی بشار رسن از پرسپولیس که در رسانه‌ها منتشر شده بود با واکنش این بازیکن همراه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بشار رسن با اشاره به اینکه چرا اخیراً کمتر در ترکیب اصلی حضور دارد اظهار داشت:

زمانی که من با پرسپولیس قرارداد بستم هنوز لیگ عراق تمام نشده بود و من بلافاصله پس از پایان فصل راهی ایران شدم و استراحتی نداشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در میانه فصل هم مجبور شدم همراه تیم امید عراق باشم و این یعنی ۲ سال بازی پی در پی بدون استراحت و خودم از نظر خودم ۴۰ درصد فوتبالم را هم نتوانستم ارائه دهم و دلیل کم بازی کردن من هم همین موضوع است.

بشار رسن در مورد تجربه قهرمانی با پرسپولیس گفت:

بسیار شیرین و لذت بخش است. من ابتدای فصل هم گفتم به تیم قهرمان ایران آمدم و می‌خواهم به همراه سایرین آن را دوباره تکرار کنیم. همیشه اولویتم برای بازی تیمی است که نام بزرگی داشته باشد و مدعی قهرمانی باشد.

هافبک عراقی پرسپولیس در مورد تقابل با ذوب‌آهن عنوان کرد:

بازی سختی بود و حریف ما برای رسیدن به رتبه دوم جدول و کسب سهمیه آسیایی می‌جنگید و به هدف خودش هم رسید. یک بازی فیزیکی و سرعتی پر فشار بود.

بشار رسن در مورد بازی با الجزیره در رقابت‌های آسیایی هم خاطرنشان کرد:

هر تیمی به این مرحله از رقابت‌ها می‌رسد تیم قدرتمندی است و به هیچ وجه نباید الجزیره را دست کم بگیریم چرا که تجربه نشان داده تیم‌هایی که از آنها انتظار کمتری می‌رود غالفگیر کننده ظاهر می‌شوند.

وی در پایان در مورد صحبت‌هایی که پیرامون جدایی‌اش از پرسپولیس مطرح شده گفت:

شنیدن این خبر که در رسانه‌ها منتشر شده بود برای خودم هم جالب و غافلگیر کننده بود. پیشنهاد برای همه وجود دارد و من هم مستثنی نیستم. حدود ۵۰ روز قبل یک پیشنهاد از قطر به دستم رسید و آن را با مدیر برنامه‌هایم در میان گذاشتم ولی فقط در حد یک صحبت معمولی بود. من با پرسپولیس قرارداد ۲ ساله دارم و به جدایی فکر نمی‌کنم. ضمن اینکه رفتن به قطر اولویت من نیست و اگر روزی بخواهم از پرسپولیس جدا شوم اولویتم فوتبال اروپا خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۷۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • کشف جسد دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار + جزییات ماجرا
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس شش ساله است
  • قرارداد واگذاری شش ساله برای پرسپولیس و استقلال