Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سایت «اسپورت کیدا» نام سردار آزمون را در لیست برترین بازیکنان آسیایی که می توانند در جام جهانی 2018 روسیه بدرخشند، قرار داد.

این سایت در مورد آزمون چنین نوشت: خیلی ها سردار آزمون را بهترین بازیکن جوان در قاره آسیا می دانند. گلزن ایرانی با حضور در 31 بازی ملی 23 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پنجمین گلزن برتر تاریخ تیم ملی ایران است.

در حال حاضر سردار به عنوان وارث علی دایی اسطوره تیم ملی ایران شناخته شده است. او با 11 گل در رقابت های مقدماتی جام جهانی بهترین گلزن تیمش شد. سردار در حالی به روسیه خواهد آمد که در بازی های اخیر ملی در 9 دیدار 8 گل زد.

این بازیکن 23 ساله در روبین کازان روسیه بازی می کند و عجیب نیست که از تیم های اروپایی زیادی پیشنهاد دریافت کرده، چون فصل خوبی را در سال گذشته پشت سر گذاشته است، البته در این فصل از 10 دیدار روستوف 4 گل و 3 پاس گل به ثمر رساند.

ایران با قرار گرفتن در گروهی سخت با پرتغال قهرمان اروپا و اسپانیا قهرمان جهان در سال 2010 همگروه است. به نظر بعید است شاگردان کارلوس کی روش بتوانند از مرحله گروهی صعود کنند اما به هر حال همه منتظر عملکرد سردار آزمون در میدان جهانی هستند.

در این لیست علاوه بر آزمون ،سون هیونگ مین ملی پوش کره جنوبی، هانگ هی چان دیگر ملی پوش کره ای، شینجی کاگاوا ملی پوش ژاپنی و محمد السهلاوی ملی پوش عربستان سعودی از 5 بازیکن برتر آسیایی هستند.

انتهای پیام/

لیست 5 بازیکن برتر آسیایی در جام جهانی

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۷۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا برگزار شد و نماینده ایران توانست به فینال برود. علی آقامیرزایی در ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر مردان سوم شد. آقامیرزایی زمان ۴۲ ثانیه و ۷۷۵ صدم را ثبت کرد. 

قایق اول تا سوم به فینال رفتند. قایق تایلند و هنگ‌کنگ اول و دوم شدند.

ماده کایاک یک‌نفره ۲۰۰ متر المپیکی نیست.

پیش از این قایقرانی ایران با ترکیب عادل مجللی و کیا اسکندانی به فینال کانو دونفره ۵۰۰ متر مردان صعود کرده بود.

مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک به میزبانی ژاپن در حال برگزاری است و ادامه رقابت‌ها فردا (جمعه) برگزار می‌شود. 

دیگر خبرها

  • ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا برنزی شد
  • مدال برنز ملی‌پوش کایاک ایران در قهرمانی آسیا
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • درخواست چندین کشور از یوفا: مهلت اعلام لیست نهایی برای مسابقات یورو ۲۰۲۴ را به تاخیر بیاندازید
  • تعداد بازیکنان و برنامه تیم‌ها در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴
  • محبی از لیست روستوف خط خورد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ برگزاری تمرین تیم ملی ایران
  • خبر خوب مهاجم تیم ملی ایران برای رم و دروسی
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • جزئیاتی از مهم‌ترین VNL تاریخ والیبال ایران