Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-09@02:07:07 GMT

کشف 70 تن لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۷۹۰۳

سردار حسین رحیمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: موضوع مبارزه با کالای قاچاق از جمله موضوعاتی است که در دستور جدی پلیس قرار دارد و در سال گذشته پلیس اقدامات بسیار اساسی و اثرگذاری در این زمینه انجام داده است.
وی گفت:​ محموله کشف شده یکی از بزرگترین محموله هایی است که توسط مأموران پلیس آگاهی تهران کشف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار رحیمی ادامه داد: تمامی لوازم آرایشی بهداشتی کشف شده تاریخ مصرف گذشته بوده و سال تولید آنها حدود 7 تا 11 سال گذشته است که قرار بوده با تغییر برچسب تاریخ تولید در بازار توزیع شود.
وی گفت: خوشبختانه با اطلاعات به دست آمده توانستیم قبل از توزیع این کالاهای قاچاق را در یکی از نقاط تهران که انبار شده بود کشف و ضبط کنیم.
سردار رحیمی افزود: مقام قضایی رأی به امحای تمامی کالا داده و قرار است به زودی با حضور و نظارت مسئولان وزارت بهداشت این اقلام امحا شود.
وی با بیان اینکه در این رابطه 10 نفر دستگیر شده اند ، گفت: ارزش این دو محموله بهداشتی و مواد خوراکی حدود 4 و نیم میلیارد تومان بوده است.
­رئیس پلیس پایتخت درخصوص ورود کالاهای قاچاق به کشور افزود: متأسفانه قاچاقچیان به شیوه های مختلف این کالاها را از مرزها عبور داده و ما همچنان در برخی از نقاط مرزی دارای خلاء های نظارتی در مرزها هستیم.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ناصر فرشید، ظهر چهارشنبه به خبرنگاران گفت: همزمان با دومین ماه سال جاری طرحی به منظور مقابله با عاملان قاچاق کالا با محوریت پلیس امنیت اقتصادی به اجرا در آمد.

وی افزود: در این طرح سه روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و همچنین استقرار همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان بیش از ۱۲۳ دستگاه خودروی سبک و ۵۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آنها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده‌های نفتی، لوازم خانگی، لوازم آشپزخانه، احشام و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۲۳۸ میلیارد و ۵۸ میلیون ریال برآورد کردند، افزود: در این خصوص ۲۰۹ فقره پرونده برای ۲۱۲ متهم که قصد سودجویی با قاچاق این کالاها را داشتند تشکیل و تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 6100479

دیگر خبرها

  • توقیف محموله ۱۵۲ تنی کالای قاچاق در ایرانشهر
  • کشف ۲۳۸ میلیارد کالای قاچاق در کرمان
  • کشف ۲۱۵ کیلوگرم حشیش از یک منزل در رودبار جنوب
  • پایان تردد لندکروز ۲۰۰ میلیاردی
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ایران دومین مصرف کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه / کدام برندها حاوی فلزات سنگین هستند؟
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد