Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@11:52:28 GMT

نقدهای جدّی عایشه به ابوهریره + صوت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۷۹۳۳

نقدهای جدّی عایشه به ابوهریره + صوت

حجت‌الاسلام کاشانی می‌گوید: عایشه نقدهای ویژه و جدّی نسبت به ابوهریره دارد و بارها او را تکذیب و اعلام کرده احادیثی که او آورده، معلوم نیست از کجا آمده است. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ فرهنگی حکمت و فکرت دین ، قرآن و اندیشه نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، جلسه بیستم از سلسله جلسات «امامت‌شناسی» با محوریت کتاب «عبقات‌الأنوار» با حضور حجت‌الاسلام حامد کاشانی محقق تاریخ اسلام و استاد دانشگاه امام صادق(ع) در حوزه علمیه امام خمینی (ره) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، حجت‌الاسلام کاشانی در گفت‌وگویی با تسنیم با بیان اینکه در این جلسه به اواخر جلد پنجم کتاب 10 جلدی غدیر عبقات‌الأنوار رسیدیم، گفت: در این بخش در پاسخ به شبهاتی درباره صدور روایت حدیث غدیر، نقلی از ابوهریره که به ظاهر معارض با حدیث غدیر است، مطرح شد که فقط خدا و رسول مولا هستند.

وی افزود: از جمله پاسخ‌هایی که مطرح شد این است که ابوهریره بسیار مورد انتقاد از سوی اصحاب رسول خداست و در میان اصحاب رسول خدا نیز، عایشه نقدهای ویژه و جدّی نسبت به او داشته و بارها او را تکذیب و اعلام کرده احادیثی که او آورده، معلوم نیست از کجا آمده است.

در ادامه می‌توانید صوت کامل سخنان حجت‌الاسلام کاشانی در این جلسه را بشنوید:

 

انتهای پیام/

R1410/P1397/S4,36,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال‌وبختیاری از دستگیری سه نفر از اراذل و اوباش در خیابان کاشانی شهرکرد خبر داد.

مهدی عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تعداد ۳۰ دستگاه موتورسیکلت که اقدام به دور دور و حرکات نمایشی خطرناک و سلب آسایش و آرامش عمومی در شهر می‌کردند با همکاری پلیس راهور توقیف شدند.

وی تصریح کرد: تعداد سه نفر از اراذل و اوباش که با ایجاد رعب و وحشت اقدام به سلب آسایش عمومی کرده بودند، دستگیر و پس از تفهیم اتهام محاربه، با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

کد خبر 745545

دیگر خبرها

  • مقتدی صدر: عید غدیر خم باید در عراق تعطیل رسمی اعلام شود
  • رکورد شکنی تولید محصول و درآمد در پتروشیمی غدیر
  • اهدای اعضای بدن بیمار مرگ مغزی در شهرکرد
  • هشدار جدی رسول جعفریان به مسئولان درباره حجاب و تصمیمات خالص سازان
  • قیمت هر شانه تخم‌مرغ به ۶۵ هزار تومان رسید
  • صادرات تخم مرغ به بیش از ۱۸ هزارتن رسید
  • (تصاویر) مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله امامی کاشانی
  • عکس/مراسم چهلمین روز در گذشت آیت الله امامی کاشانی
  • دستگیری اراذل و اوباش خیابان کاشانی شهرکرد
  • تولید در پتروشیمی غدیر به ۱۲۰ درصد ظرفیت اسمی رسید