Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه آمریکایی دیروز (دوشنبه به وقت محلی) در تفسیری افزود: انتخاب ریکاردل توسط بولتون در حکم آزمون وفاداری او به 'دونالد ترامپ' و نواختن ساز مخالف برای جیمز متیس وزیر دفاع است. ریکاردل در ستاد انتخاباتی ترامپ در سال ۲۰۱۶ فعالیت می‌کرد و از حامیان بی، چون و چرای ترامپ است.
به گفته برخی مقامات آمریکا، متیس در اوایل شروع به کار خود در دولت ترامپ با ریکاردل درگیر شده بود و اکنون آمدن او به کاخ سفید باعث تقویت جایگاه بولتون و اختلاف بیشتر بین متیس و بقیه اعضای تیم جدید امنیت ملی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتخاب بولتون و برکناری 'رکس تیلرسون' از وزارت امور خارجه، شرایط متیس میانه رو و برخوردار از حمایت تیلرسون و دیگران را در مقابل رئیس جمهوری بی تجربه در هاله‌ای از قرار داده است. بولتون و 'مایک پمپئو' که قرار است وزیر امور خارجه شود، در قیاس با متیس، مواضعی تندروتر و جنگ طلبانه‌تر دارند. بولتون بار‌ها از حملات پیشگیرانه به کره شمالی و ایران سخن به میان آورده است.
به گفته مقامات آمریکایی، دیدگاه‌های ریکاردل به بولتون نزدیکتر است، اما حتی اگر متیس و بولتون بتوانند با هم کنار بیایند، ریکاردل می‌تواند کارت خام این ارتباط باشد.
ریکاردل در جریان انتقال قدرت به ترامپ در کاخ سفید با متیس و مشاورانش بر سر انتخاب مسوول کار‌های غیر نظامی درگیر شده بودند و به تلافی این کار متیس، در انتخاب افراد مورد نظر متیس برای کار در پنتاگون کارشکنکی کرد.
بولتون جانشین 'هربرت ریموند مک مستر' شد.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا احتمالا ربوده شده بود

به گزارش خبرگزاری مهر، دادستان عمومی و انقلاب کلاله از تقویت ظن ربوده شدن یسنا خبر داد.

وی با بیان اینکه بلافاصله پس از اعلام مفقودی یسنا با تشکیل پرونده قضائی عملیات جست‌وجو و اقدامات قضائی، پلیسی و اطلاعاتی برای بررسی موضوع آغاز شد، ادامه داد: در ادامه بررسی‌ها، با توجه به شواهد و قرائن ظن بازپرس پرونده مبنی بر ربوده شدن کودک تقویت شد و در پی تحقیقات با دستور بازپرس پرونده چند نفر به عنوان مظنون به پلیس آگاهی احضار شدند.

دادستان عمومی و انقلاب کلاله خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره مفقودی یسنا کودک کلاله‌ای تا زمان شناسایی و دستگیری همه عوامل ادامه دارد.

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد و از همان ساعت اولیه گروه‌های امدادی و مردم به صورت گسترده برای پیدا کردن او بسیج شده بودند.

عصر روز گذشته یسنا توسط کایت سوار جمعیت هلال احمر در میان اراضی کشاورزی منطقه مفقود شده پیدا و سالم به خانواده تحویل شد.

کد خبر 6095564

دیگر خبرها

  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟
  • یسنا احتمالا ربوده شده بود
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • نماینده کارگران: وزیر کار به دنبال کنار گذاشتن تشکل‌های کارگری است
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • فارن‌پالیسی: مفهوم «بازدارندگی» اسرائیل توسط ایران نابود شد
  • شیرآلات سفید بهتر است یا شیرآلات طلایی؟
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید