Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - ابوطالب فلاحي مديرجديد اموراعتباري و وصول مطالبات پست‌بانک‌ايران درمراسم معارفه خود گفت: گستردگي شعب و باجه‌هاي اين بانک، فرصت مناسبي براي رونق روزافزون خدمات بانکي است.
به گزارش روابط‌عمومي پست‌بانک‌ايران: وي ضمن اعلام اين خبر افزود: موفقيت برنامه‌هاي بانک و نقش آن دررونق اقتصاد روستاها و اشتغال‌زائي درکشور طي سال‌هاي اخير موجب اعتماد مردم و مسئولان به اين بانک شده و درسال جديد نيز با يک برنامه اعتباري منسجم اين بانک در عرصه‌هاي مختلف نقش پررنگ‌تري ايفاء خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتني است: ابوطالب فلاحي مدير جديد اموراعتباري و وصول مطالبات پست‌بانک‌ايران؛ داراي 22 سال سابقه در بانک صنعت و معدن بوده و تاکنون مسئوليت‌هاي مختلفي در آن بانک داشته که ازجمله آن مي‌توان به مشاور مديرعامل، رئيس اداره بررسي و ارزيابي اقتصادي، رئيس اداره‌ارزيابي طرح‌ها، مديرامور نظارت بر طرح‌ها، معاون مديرعامل در نظارت بر طرح‌ها و وصول مطالبات، مشاور مديرعامل و عضو هيأت مديره شرکت ليزينگ آتيه الوند(وابسته به بانک صنعت و معدن)، رئيس هيأت مديره(غيرموظف) شرکت کارگزاري و مدرس دوره ارزيابي طرح‌هاي بانک مذکور اشاره کرد و درحال حاضر نيز دانشجوي دکتراي مديريت دولتي است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند

عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا با اشاره به ساخت یک ابرپروژه چندمنظوره برق‌آبی ساخت ایران در سریلانکا توسط مهندسان ایرانی گفت: یکی از انتظارات مهم از دولت سیزدهم این بود که ضمن تقویت این ارتباطات، نسبت به افزایش ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای و همسایگی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و همچنین ارتقای صادرات خدمات فنی - مهندسی اقدام نماید.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به سفر رئیس جمهور به سریلانکا با تاکید بر اینکه پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا این است که اولویت ما حفظ و تقویت نظام تعاملات بین‌المللی با اولویت همسایگان و کشورهای منطقه است، اظهار کرد: متاسفانه در سال‌های قبل تقریباً از ارتباط با کشورهای نزدیک غفلت کرده بودیم و حتی روابط ما با کشورهای همسایه نظیر پاکستان، ترکمنستان و قزاقستان ضعیف شده بود؛ در این شرایط یکی از انتظارات مهم از دولت سیزدهم این بود که ضمن تقویت این ارتباطات، نسبت به افزایش ظرفیت‌های محلی و منطقه‌ای و همسایگی در حوزه صنعت، معدن و تجارت و همچنین ارتقای صادرات خدمات فنی- مهندسی اقدام نماید.

وی تاکید کرد: یکی از فرصت‌های بسیار مهمی که در ارتباطات بین‌المللی حاصل می‌شود، ظرفیت‌های اقتصادی و همچنین خدمات فنی و مهندسی مورد توجه قرار می‌گیرد و فرصت‌های خوبی برای جوانان تحصیلکرده کشور فراهم می‌شود؛ سفرهای ریاست محترم جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه گذاری را به ویژه با اولویت حوزه‌های زیر ساختی فراهم می‌کند.

این عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و سریلانکا با اشاره به ساخت یک ابرپروژه چند منظوره برق آبی ساخت ایران در سریلانکا توسط مهندسان ایرانی اظهار کرد: طی سال‌های گذشته ظرفیت‌های خوبی در حوزه ساخت نیروگاه و سد در کشور ایجاد شد و صادرات خدمات فنی و مهندسی به خوبی به عنوان اولویت برخی مجموعه‌های فعال در بخش تامین زیرساخت انرژی مورد توجه قرار گرفت؛ با توجه به اینکه تامین انرژی حتماً در آینده حرف اول را می‌زند، با هدف قرار دادن ظرفیت‌های همسایگان و همچنین کشورهای منطقه جهت صادرات خدمات فنی و مهندسی نظیر آنچه در سریلانکا اتفاق افتاد، می‌توانیم جایگاه خود را در منطقه و دنیا ارتقا دهیم.

وحیدی در پایان با تاکید بر اینکه حفظ نخبگان کشور موجب تقویت آینده کشور می‌شود، گفت: با فراهم شدن امکان بهره برداری از ظرفیت‌های کشورهای همسایه و منطقه با گسترش ارتباطات با این کشورها، این فرصت فراهم می‌شود تا بجای خروج جوانان از کشور، در مجموعه‌هایی جذب شوند که با استفاده از خدمات آنها در نقاط مختلف دنیا، درآمد کافی کسب کنند و این موضوع موجب افزایش ماندگاری آنها در کشور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • وحیدی: سفر رئیس‌جمهور به کشورهای همسایه و منطقه فرصت سرمایه‌گذاری فراهم می‌کند
  • مدیریت پرسپولیس به شهرداری تهران رسید
  • رونق کنسرت‌ها تهدید یا فرصت؟
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • دهه کرامت، فرصت مناسبی برای نمایش الگوی شادی حلال
  • سه وام قرض الحسنه از ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلیون تومن بدون نیاز به سپرده و ضامن!
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تبیین آموزه‌های دینی است
  • دهه کرامت فرصت مناسبی برای تببین آموزه‌های دینی است