Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی از پخش زنده مراسم ویژه "رویداد تاریخی شکست آمریکا در طبس" خبر داد و گفت: سیمای شبکه خاوران در لابلای پخش زنده مراسم از حضور کارشناسان و مهمانان ویژه و پخش گزارش‌هایی مستند برای تبیین این واقعه بهره می‌برد. ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علیرضا آینه‌دار صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی به منظور تحلیل و بررسی واقعه شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس و پیوند آن با مسائل روز جامعه، مراسم ویژه‌ای را که پنجم اردیبهشت در محل صحرای طبس برگزار می‌شود به صورت زنده ضبط و پخش خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی افزود: پخش ویژه برنامه گرامیداشت سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس با تهیه‌کنندگی "غلامرضا شاهانی" از ساعت 9 صبح روز پنجم اردیبهشت از شبکه استانی سیمای خراسان جنوبی خاوران آغاز می‌شود و تا پایان این مراسم ادامه خواهد داشت.

وی گفت: سیمای شبکه خاوران در لابلای پخش زنده مراسم، از حضور کارشناسان و مهمانان ویژه و پخش گزارش‌هایی مستند نیز برای تبیین و تحلیل این واقعه عظیم بهره خواهد برد.

آینه‌دار افزود: رادیوی خراسان جنوبی نیز به مناسبت پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در طبس با برنامه‌‌های متنوع روایتگر حادثه صحرای طبس خواهد بود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان اظهار داشت: پخش ویژه برنامه "روایت اعجاز" از ساعت 10:10 صبح تا 12:10 روز چهارشنبه پوشش مراسم صحرای طبس و پخش زنده سخنرانی آیت‌الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان از برنامه‌های رادیو خراسان جنوبی در پنجم اردیبهشت ماه جاری است.

آینه‌دار خاطرنشان کرد: پخش برنامه زنده "رادیو شب" از محل فرستنده رادیویی طبس با حضور مسئولان شهرستان و شاهدان عینی حادثه و گزارش زنده آقای مسعود خسروی از شهر طبس از ساعت 21:40 تا 23 با اعزام تهیه کننده علی جعفری‌جم، صدا بردار مهدی امیرآبادی‌زاده و گوینده مسعود حسنی به شهر طبس از برنامه‌های روز قبل از سالروز واقعه طبس خواهد بود.

وی گفت: برنامه "شب‌های ایران" در 30 دقیقه بامداد تا 2 بامداد روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت از رادیو خراسان جنوبی در کل کشور پخش می‌شود که در این برنامه از طریق متن، بسته‌های صوتی، ارتباط تلفنی با شاهدان عینی و گزارش به موضوع حادثه طبس پرداخته می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی بیان کرد: پخش ترانه "بهارکویر" با محوریت حادثه طبس و ترانه "آستان با وفا" با محوریت آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم (ع) در فواصل پخش برنامه‌ها انجام خواهد شد.

آینه‌دار گفت: اعزام مسعود خسروی به عنوان گزارشگر در روز پنجم اردیبهشت به شهرستان طبس و محل مسجد شکر و ارائه گزارش زنده به شبکه‌های استانی و سراسری، پخش بخش‌هایی از مراسم پنجم اردیبهشت در محل مسجد شکر شهرستان طبس و پوشش مراسم آستان مقدس حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس به صورت گزارش و ارتباط با مسئولان، ارتباط تلفنی با شاهدان عینی حادثه در برنامه "نماشم" و "نسل امروز"، ارتباط با مسئولان طبس در برنامه "صبح شرقی" در مورد برنامه‌های این روز و پرداختن به موضوع از طریق گزارش و تلفن‌های مردمی و متن برنامه از دیگر برنامه‌های صدای مرکز خراسان جنوبی است.

وی تصریح کرد: استفاده از تصاویر حادثه طبس در رادیونمای مرکز خراسان جنوبی، پخش تولیدات صدای مرکز از جمله نمایش رادیویی "کابوس دلتا" در چهارم اردیبهشت از ساعت 23:15 تا 23:45 و برنامه کوتاه "حادثه طبس" در ویژه برنامه صبح پنجم اردیبهشت و رادیو شب چهارم اردیبهشت از دیگر برنامه‌های رادیو خراسان جنوبی در این روز است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی گفت: پخش برنامه کوتاه "ایران من" با هدف معرفی شهر طبس، پخش مستند رادیویی "باد مامور خداست" از تولیدات صدای مرکز در پنجم اردیبهشت ساعت 21 تا 21:30 و پخش دو میان برنامه حدیث ولایت (کلام مقام معظم رهبری) به مدت 5 دقیقه از دیگر برنامه‌های این مرکز به مناسبت سالروز رویداد تاریخی شکست امپراطوری آمریکا در صحرای طبس است.

انتهای پیام/ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، همزمان با آغاز هفته مقام معلم زنگ سپاس معلم در مدارس شهرستان فیروزه نواخته شد.

این مراسم با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل آموزشگاه ثامن الائمه (ع) شهر همت آباد فیروزه برگزار شد.

سخنرانی، قرائت دکلمه و تجلیل از معلمان آموزشگاه از برنامه‌های این مراسم بود.

همچنین  با حضور فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در محل آموزشگاه ثامن الائمه (ع) شهر همت آباد فیروزه برگزار شد.

سخنرانی، قرائت دکلمه و تجلیل از معلمان آموزشگاه از برنامه‌های این مراسم بود.

نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس منطقه کدکن

همزمان با ۱۲ اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته معلم، زنگ «سپاس معلم» با حضور جمعی از اعضای شورای اداری بخش کدکن به صورت متمرکز در دبستان دخترانه ام البنین (س) شهر کدکن نواخته شد.

در این مراسم از معلمان شاغل در این آموزشگاه با اهدای شاخه گل توسط دانش آموزان تجلیل به عمل آمد.

تکریم قرآن آموزان مرکز دارالقرآن خاتم النبیین بردسکن از مسئولان ستادی آموزش و پرورش

به همت مدیریت مرکز دارالقرآن خاتم النبیین شهرستان بردسکن قرآن آموزان این مرکز ضمن اجرای سرود در محوطه مدیریت آموزش و پرورش با اهدای شاخه‌های گل از مسولان حوزه ستادی آموزش و پرورش شهرستان بردسکن تجلیل کردند.

برگزارس مراسم بزرگداشت مقام معلم در ششتمد

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، آیین بزرگداشت مقام معلم در روز ۱۲ اردیبهشت با حضور فرماندار، مسوولان نهاد‌های اداری روحانیون، نیرو‌های نظامی و انتظامی و فرهنگیان برگزار شد.  

خداداد فروزنده مدیرآموزش و پرورش ششتمد در این مراسم با تبریک گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: قدردان حضور مسئولان و مدیران نهاد‌های اداری شهرستان برای تکریم معلمان هستیم.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، هنری و سرود دانش‌آموزی  برخی از برنامه‌های بزرگداشت هفته معلم در شهرستان ششتمد بود.

زنگ سپاس معلم در ۲۰۰ آموزشگاه شهرستان بردسکن نواخته شد

همزمان با اولین روز هفته بزرگداشت مقام معلم در مراسمی با حضور فرماندار بردسکن و اعضای شورای اداری با حضور در دبیرستان دخترانه شهید مطهری زنگ سپاس معلم و در ۲۰۰ آموزشگاه دیگر سطح شهرستان بردسکن زنگ سپاس معلم با حضور بخشداران، دهیاران و شورا‌های اسلامی و مدیران مدارس به صدا درآمد.

اعزام ۱۰۰ تیم تکریم از معلمان به مدارس شهرستان بردسکن

همچنین همزمان با دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم ۱۰۰ تیم تکریم متشکل از مدیران ادارات، پیشکسوتان فرهنگی، انجمن اولیای مدارس، دهیاران و شورا‌های اسلامی برای عرض تبریک به معلمان با اهدای شاخه‌های گل و شیرینی به ۲۰۰ مدرسه این شهرستان اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • دومین دور مناظرات شنبه ۱۵ اردیبهشت روی آنتن شبکه خاوران
  • ویژه برنامه «قرار» از شبکه تهران
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • برگزاری ویژه برنامه های گرامیداشت مقام معلم در شهرهای مختلف خراسان رضوی
  • نظارت ۹۹۰ ناظر بر دور دوم انتخابات بیرجند، درمیان و خوسف
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند
  • تحلیف سربازان مرکز آموزشی امام رضای بیرجند و مراسم گرامیداشت روز معلم
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • نظارت ۹۹۰ نفر از شبکه مردمی ناظران شورای نگهبان در دور دوم انتخابات مجلس
  • جذب سهمیه ۱۲۸۰ معلم برای خراسان جنوبی