Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-24@12:33:09 GMT

پایان سربازگیری تراکتور؟

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۸۵۱۷

پایان سربازگیری تراکتور؟

به گزارش جهان نيوز، باشگاه تراکتورسازی این روزها در گیر و دار واگذاری به بخش خصوصی قرار دارد. بعد از صحبت های سردار خرم فرمانده لشگر عاشورای تبریز درباره واگذاری تراکتورسازی حالا این موضوع به صورت جدی تری دنبال می شود. از این رو عباس الیاسی سرپرست باشگاه نیز که به تازگی عهده دار این سمت شده، کارش را در تراکتورسازی جلو می برد و در اولویت برنامه هایش فروش امتیاز باشگاه را قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با شرایط موجود به نظر می رسدهمه شرایط برای واگذاری تراکتورسازی مهیا است.

اصلی ترین و جدی ترین گزینه ای که گفته می شود مالکیت تراکتورسازی را برعهده می گیرد، محمدرضا زنوزی مالک دو باشگاه ماشین سازی و گسترش فولاد تبریز است که هواپیمایی آتا را نیز در اختیار دارد. زنوزی که خودش برای گرفتن مالکیت تراکتورسازی اعلام آمادگی کرده، حالا در آستانه این امر قرار گرفته است.

در چنین شرایطی موضوع اصلی بعد از واگذاری احتمالی تراکتورسازی روند سربازگیری باشگاه محسوب می شود. تراکتورسازی در سال های گذشته بازیکنان تاثیرگذار تیم های دیگر را به عنوان سرباز به تبریز برده و با آنها قرارداد بسته و حالا با واگذاری باشگاه مشخص نیست چه اتفاقاتی در این خصوص رخ بدهد.

با این حال به نظر می رسد با خارج شدن تیم از مالکیت سپاه، روند سربازگیری تراکتورسازی نیز متوقف شود و دیگر بازیکنی به عنوان سرباز جذب این تیم نشود. البته این مساله هنوز به طور دقیق مشخص نیست و شاید این روند با وجود واگذاری بازهم ادامه پیدا کند.

مساله دیگر این است که در صورتی که باشگاه بخواهد به بخش خصوصی واگذار شود و دیگر بازیکن سرباز جذب نکند، تکلیف سرباز های کنونی چه می شود؟ نفراتی مانند مهدی پور، پهلوان، شربتی، اسماعیلی فر و ... که هم اکنون سرباز تراکتورسازی هستند و مشخص نیست چه آینده ای در انتظارشان است.

باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقاتی پیرامون مالکیت باشگاه تراکتورسازی طی روزهای آینده رخ می دهد.
  منبع: ورزش سه

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

دیگر خبرها

  • آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
  • آیین واگذاری مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • درویش: واگذاری سرخابی‌ها یکی از کار‌های بزرگ بعد از انقلاب است
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • توضیح مدیرعامل تراکتورسازی درباره جذب گل‌محمدی
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس