Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حیدر علی کامیاب کلانتری، سه شنبه در حاشیه نشست شورای عالی ورزش استان در شیراز در جمع خبرنگاران افزود: استان فارس در این بازی ها که از بیست و هفتم مرداد تا یازدهم شهریور 97 برگزار می شود سهم خوبی نسبت به دوره های پیشین یعنی سال های 2010 و 2014 دارد و ورزشکاران بیشتری از این استان در تیم های ملی حضور دارند و احتمال می دهیم که نسبت به دوره های قبل مدال بیشتری هم کسب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: بر این اساس، به ورزشکارانی که در این بازی ها موفق به کسب مدال های طلا، نقره و برنز شوند به ترتیب 15، 10 و پنج سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
او افزود: این اقدام و اعلام پرداخت چنین پاداش و هدایایی در مقطع کنونی با هدف افزایش روحیه و انگیزه این ورزشکاران انجام می شود.
او گفت: افزون بر این، هدایایی نیز از طرف سایر مجموعه ها و دستگاه های استان و همچنین در سطح ملی به مدال آوران تقدیم می شود.

**فارس رتبه نخست ورزش های همگانی را در سال 96کسب کرد
مدیر کل ورزش و جوانان فارس، در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات و فعالیت های انجام شده در زمینه توسعه ورزش همگانی در این استان گفت: در این زمینه فارس سال 96 موفق به کسب جایگاه نخست در بین هشت استان برخوردار کشور شد.
کامیاب کلانتری افزود: همچنین این استان در بحث تعداد برنامه های ورزشی نیز با توجه به برگزاری یک هزار و 700 برنامه ورزشی در سال 96 جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داد که قصد داریم تا پایان امسال این تعداد را به 2 هزار برنامه برسانیم.
او بیان کرد: در سال 95 بیش از 179هزار ورزشکار سازمان یافته در ورزش های همگانی که در سطح استان برگزار شد شرکت کردند که این تعداد سال گذشته به 185هزار نفر رسید و هدف ما این است که این تعداد در سال 97 به 200 هزار نفر افزایش یابد.
وی گفت: همچنین مقرر شد که برای توسعه ورزش همگانی در شهرستان های استان، به دستور استاندار فارس شورای عالی ورزش شهرستان ها نیز با حضور فرماندار هر شهرستان تشکیل شود تا سهم ورزش در سلامت مردم ارتقا یابد.
6122 /6118
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان فارس بازی تیم های ملی ورزش و جوانان استان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!

به گزارش خبرنگار مهر، قوانینی که برگزارکنندگان بازی های المپیک برای تعیین تعداد اعضا و همراهان کاروان ورزش کشورهای شرکت کننده وضع کرده اند، نه تنها محدودیت هایی را برای اعزام مربیان ایجاد کرده است بلکه منجر به کوچک شدن کادر سرپرستی اعزامی به این بازی ها هم خواهد شد.

برگزارکنندگان بازی های المپیک ۲۰۲۴ پاریس به هر کشور به نسبت تعداد سهمیه هایی که ورزشکارانش کسب می کنند، مجوز اعزام همراه می دهند. این همراهان شامل اعضای کادر فنی (سرمربی، مربی، سرپرست و ...) و همچنین اعضای کادر سرپرستی می شود.

خبرگزاری مهر پیش از این در گزارشی به چالش ورزش ایران در المپیک برای اعزام مربیان اشاره کرده بود و اینکه با توجه به سهمیه های کسب شده تا به امروز، ورزش ایران با چالش اعزام اعضای کادر فنی همراه می شود. این چالش اما گریبان مسوولان برای تعیین کادر سرپرستی را هم خواهد گرفت چرا که مجوز اعزام تعداد همراهانی که برگزارکنندگان بازی ها به ازای سهمیه های ورزشکاران تخصیص می دهند، شامل کادر سرپرستی هم می شود.

ورزش ایران تا به امروز در ۹ رشته صاحب ۳۲ سهمیه برای بازی های المپیک پاریس شده است. طبق آنچه کمیته برگزاری بازی‌های المپیک به آن تاکید دارد، تقریباً به ازای حدود ۵۰ درصد از کل سهمیه‌هایی که ورزش هر کشور کسب کرده، مجوز برای اعزام همراه داده می شود. با این اوصاف مسوولان ورزش ایران فعلا مجاز به معرفی حدود ۱۵ تا ۲۰ نفر - غیر از ورزشکاران - برای قرار گرفتن در ترکیب کاروان اعزامی هستند.

بنابراین نه تنها در تعیین اعضای کادر فنی هر یک از تیم ها و رشته های اعزامی محدودیت اعمال می شود بلکه کادر سرپرستی کاروان ایران نیز متاثر از این موضوع جمع و جورتر از همیشه خواهد شد.

برای بازی های المپیک ۲۰۲۰ علاوه بر نصرالله سجادی که سرپرست کاروان ورزش ایران بود، ۱۱ نفر هم عضور کادر سرپرستی بودند و با حکم رسمی که از سیدرضا صالحی امیری رییس وقت کمیته ملی المپیک گرفته بودند به توکیواعزام شدند اما به نظر می رسد با توجه به قوانین، ترکیب کادر سرپرستی اعزامی به پاریس به نصف دوره قبل یا کمتر از آن کاهش یابد.

شاید به همین دلیل باشد که تا به امروز و در فاصله حدود ۹۰ روز مانده به بازی های المپیک، هنوز اعضای کادر سرپرستی کاروان ایران به صورت رسمی معرفی نشده اند. البته جلسات «ستاد آماده سازی کاروان اعزامی به المپیک» به صورت منظم و با حضور تمام افراد در حوزه های مختلف پشتیبانی، حراست، رسانه و ... در حال پیگیری است اما به جز مناف هاشمی که مهر ۱۴۰۱ حکم خود را به عنوان سرپرست کاروان گرفت، برای دیگر اعضا حکمی صادر نشده است.

سی و سومین دوره بازی های المپیک ۵ تا ۲۱ مرداد در پاریس برگزار می شود.

کد خبر 6087474 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • همایش پیاده‌روی همگانی به مناسبت روز ملی میمند برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی
  • همایش پیاده روی در یاسوج