Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، صفر توحیدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل امروز در جلسه بررسی استفاده از روش‌های نوین کمک‌رسانی به خانوارهای تحت حمایت و افراد نیازمند در اردبیل اظهار داشت: خیرین با استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی در کم‌ترین زمان ممکن می‌توانند کمک‌های خود را به دست خانوارهای تحت حمایت برسانند که نصب اپلیکیشن سنا در تلفن همراه، این امکان را ایجاد می‌کند تا نیکوکاران بر اساس نیت‌ خیرخواهانه خود و بدون مراجعه حضوری امدادگران، صدقه‌شان را در اختیار نیازمندان قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حدود 200 هزار خیر در سطح استان اردبیل مشترک صندوق صدقه کوچک کمیته امداد هستند، افزود: به طور میانگین، امدادگران کمیته امداد سالانه 500 هزار بار برای دریافت صدقه به منازل خیران مراجعه می‌کنند که بهره‌گیری از اپلیکیشن سنا می‌تواند این روند را تسریع و تسهیل کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل با اشاره به اینکه افزایش اعتماد عمومی مهم‌ترین مزیت استفاده از اپلیکیشن سنا است، گفت: نیکوکاران به سادگی می‌توانند تراکنش کمک‌های خود را دریافت کرده و حتی از هزینه‌کرد صدقه خود در امور نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر اطلاع یابند.

توحیدی تصریح کرد: بر اساس بررسی و شناسایی خیرانی که دارای گوشی همراه اندروید هستند، امدادگران کمیته امداد دیگر به منازل آنها برای دریافت صدقه مراجعه نخواهند کرد و آنها می‌توانند خود کمک‌های جمع‌آوری شده در صندوق صدقه را شمارش کرده و مبلغ آن را از طریق این برنامه واریز کنند و مراجعه امدادگران تنها به منازل آن گروه از نیکوکاران خواهد بود که نمی‌توانند از این اپلیکیشن بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه بهره‌گیری از اپلیکیشن سنا به صورت پایلوت در استان اردبیل از ابتدای اردیبهشت ماه سال 97 شروع شده است، اظهار کرد: در این مدت اندک، اردبیلی‌های خیر با استفاده از این اپلیکیشن، بیش از 15 میلیون تومان به خانوار تحت حمایت کمیته امداد کمک کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اردبیل گفت: خیرین می‌توانند با شماره‌گیری 0968877 نیز صدقه و دیگر کمک‌های خود را در اختیار مددجویان قرار دهند و نیکوکاران هم از طریق تلفن همراه و هم از طریق تلفن ثابت می‌توانند کمک‌های خیرخواهانه خود را به دست خانوار تحت حمایت برسانند.

انتهای پیام/ ع

صندوق صدقه کمیته امداد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد خیرین صندوق صدقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ ۵ هزار و ۶۰۰ مددجوی کمیته امداد امام خمینی توانسته اند هم خود شاغل شوند و هم زمینه اشتغال دیگران را هم فراهم کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان گفت: پارسال ۶۵۰۰ نفر آموزش‌های قالبیبافی سفالگری، منبت کاری، سبد بافی و. دیده اند.

رسول شیخی زاده افزود: پارسال ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی و خود کفایی به مدد جویان پرداخت شده است.

استاندار همدان هم در جشن توانمندسازی مددجویان کمیته امداد با بیان اینکه کار کمیته امداد در استان رضایت بخش است: گفت از همه توانمان برای مسکن مددجویان استفاده می‌کنیم.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: خودکفایی و یاری رساندن به جامعه هدف نهایی کمیته امداد است و ما با حمایت دائم از مددجویان زمینه توسعه کار و فعالیت آنها را فراهم کرده ایم.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم در این مراسم گفت: با کار‌های زیربنایی و فرهنگ سازی ۸ هزار و ۲۰۰ دانش آموز مددجو رتبه‌های برتر آزمون سراسری را کسب کرده اند.

آقای صباغیان با اشاره به توانمند سازی همه جانبه، افزود: هفته گذشته ۳۳ هزار و ۸۶۳ مسکن ساخته و به مددجویان تحویل داده شده است و توانمند سازی مددجویان از طریق خودکفایی و اشتغالزایی همچنان ادامه دارد.

پارسال و با نیت توانمندسازی مددجویان ۱۰۰ هزار نفر با آموزش و دریافت تسهیلات خودکفا شدند.

دیگر خبرها

  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها
  • درخواست رفع فیلتر این اپلیکیشن در کمیته فیلترینگ بررسی می‌شود
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • ایرانیان ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • موفقیت ۲۰۰۰ هنرستانی در کسب و کار