Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش در گفتگو با خبرنگار برنا در سرخس، محسن کاوه با اشاره به کسب ۵ مدال رنگارنگ در مسابقات دومیدانی خراسان رضوی توسط ورزشکاران سرخسی، اظهار کرد: در آغاز مسابقات لیگ این  استان در رشته  دوومیدانی، دختران نوجوان سرخسی صاحب ۳ مدال رنگارنگ با سرپرستی و مربیگری فیروزه دادمحمدی شدند.

وی افزود: در این مسابقات، فاطمه سفیدی در ۴۰۰ متر جوانان مدال طلا و در ۳ هزار متر آزاد نیز مدال نقره را به‌دست آورد، همچنین فاطمه شهدادی در ۲۰۰ متر نوجوانان مدال برنز را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان سرخس اضافه کرد: در گروه نوجوانان و جوانان، دو مدال طلا توسط امیر محمد چوبداری در ماده ۴۰۰ متر و سعید علیزاده در پرتاب دیسک کسب شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی دوومیدانی مدال طلا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رئیس اداره ورزش و جوانان میبد گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۳۷ تیم در رده‌های نونهالان نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد.


ابراهیمی افزود: از این تعداد ۱۲ تیم نونهالان، ۸ تیم نوجوانان، ۵ تیم جوانان و ۱۲ تیم بزرگسالان بودند که در گروه بندی‌های ۶ تیمی و ۴ تیمی با هم به رقابت پرداختند.


وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در سالن ورزشی هدف (شهرک شهدا) با همت و تلاش و برنامه ریزی دقیق مسئولین هیئت فوتبال شهرستان میبد کار خود را آغاز کرد گفت: جام رمضان ۱۴۰۳ شهرستان میبد همانند سال‌های گذشته مورد توجه و استقبال طرفداران به ورزش و به خصوص رشته جذاب فوتسال قرار گرفت؛ و رقابت‌های جذاب و پر تماشاگری را تا مرحله نهایی که به اوج خودش رسیده بود را به خود دید.


رئیس اداره ورزش و جوانان میبد با بیان اینکه این دوره از مسابقات تا مرحله نیمه نهایی نیز با استقبال و حضور پر رنگ بانوان نیز همراه بودگفت: مرحله نهایی این رقابت‌ها در تاریخ ۲۰ فروردین ماه و فینال نونهالان بین دو تیم غدیر و سناتور و فینال نوجوانان بین دو تیم املاک دریا و غدیر و در نهایت در تاریخ ۲۱ فروردین ماه و فینال جوانان بین دوتیم غدیر و سناتور و فینال بزرگسالان بین دوت یم سناتور و غدیر خانقاه با استقبال بیشمار مردم شهرستان از این بازی و با حضور مسئولین در سالن ورزشی هدف برگزار شد. 


ابراهیمی افزود: در این دوره از مسابقات، تیم‌های سناتور در رده سنی نونهالان، غدیر خانقاه در رده سنی نوجوانان، سناتور در رده سنی جوانان و غدیر خانقاه در رده سنی بزرگسالان، جام قهرمانی را بالای سر بردند و قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شدند.

دیگر خبرها

  • درخشش دانش آموزان مشهدی در مسابقات بین المللی کشتی روسیه
  • ایران بدون 10 کشتی‌گیر زن هم بر بام کشتی آسیا قرار می‌گیرد
  • زنده از بیشکک: فرنگی ایران به دنبال فتح آسیا
  • سرپرست دوومیدانی: حقوق رسولی را داده‌ایم؛ احتمالاً یادش رفته
  • (تصاویر) خودرو‌های کلاسیک رنگارنگ در خیابان‌های هاوانا
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان درآسیا
  • درخشش کاراته کا‌های کرمانشاهی در مسابقات انتخابی تیم ملی
  • تیم‌های قهرمان فوتسال در میبد جام رمضان را بالای سر بردند
  • دوندگان همدانی، آماده اعزام به جام جهانی پیاده روی
  • ناکامی سنگنورد قزوینی از کسب مدال در مسابقات جهانی