Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@20:47:07 GMT

افزایش کمک‌های روسیه به کشورهای در حال توسعه

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۸۸۵۸

روسیه در سال ۲۰۱۷ میلادی بیش از ۱.۲ میلیارد دلار به کشورهای در حال توسعه کمک کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از تاس، الکساندر پانکین، معاون وزیر امور خارجه روسیه در نشست مجمع تامین مالی شورای اجتماعی و اقتصادی سازمان ملل در نیویورک گفت: برای اجرای برنامه‌های توسعه‌ای در فضای بعد از شوروی، روسیه کمک‌های اقتصادی خود را در آمریکای لاتین و شرق آسیا افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کمک ما به توسعه بین المللی در سال گذشته به بیش از ۱.۲ میلیارد دلار رسیده است که به ساختارهای بین المللی، از جمله سازمان ملل متحد ، موسسات وابسته و کشورهایی که در فضای پس از شوروی، شرکای قدیمی ما در آمریکای لاتین و شرق دور هستند، اهدا شده است.
وی تاکید کرد: بسیاری از شرکت‌های ما نیز که در طول بیست سال گذشته حضور خود را در کشورهای مختلف، از جمله آفریقا و آسیا گسترش داده‌اند، فعالیت‌های زیادی با سرمایه‌گذاری در پروژه‌های اجتماعی از جمله مبارزه با بیماری‌ها و آموزش و پرورش داشته‌اند ، زیرا این کشورها به منابع سالم و تحصیل نیاز دارند.
معاون وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد، محاسبه حجم مشارکت مالی شرکت‌های روسی برای ما دشوار است، زیرا شرکت‌های تجاری مجبور نیستند گزارش‌های مالی و فعالیت‌های خود را به مقامات دولتی گزارش بدهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، اتحادیه جهانی تعاون (ICA) سالانه گزارشی را تحت عنوان «پایش جهانی تعاون» و با هدف معرفی ۳۰۰ تعاونی برتر در جهان منتشر می‌کند و این گزارش در قالب کتاب کاوشی در اقتصاد تعاون ترجمه و منتشر شده است.

در این کتاب اطلاعات جامعی بر اساس گردش مالی ۳۰۰ تعاونی برتر جهان، ۲۴۰۹.۴۱ میلیارد دلار برآورد شده است. در این رتبه‌بندی ۳۰۰ تعاونی برتر بر اساس گردش مالی، مجموعاً ۲۴۰۹.۴۱ میلیارد دلار را برای سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که اکثر شرکت‌های فعال در بخش کشاورزی (۱۰۵ شرکت) و بخش بیمه (۹۶ شرکت) و پس از آن تجارت عمده و خرده‌فروشی (۵۷ شرکت) قرار دارند.

۵ تعاونی برتر بر اساس گردش مالی

تعاونی بانکداری «گروپ کردیت اگریکول» با گردش مالی ۱۱۷.۰۱ میلیارد دلار از کشور فرانسه تعاونی مصرف «REWE» با گردش مالی ۸۲.۰۳ میلیارد دلار از کشور آلمان تعاونی بانکداری«BPCE» با گردش مالی ۶۴.۰۶ میلیارد دلار از کشور فرانسه تعاونی کشاورزی «نونک هیوپ» با گردش مالی ۶۱.۱۷ میلیارد دلار از کشور کره جنوبی تعاونی مصرف «Leclerc» با گردش مالی ۶۰.۵۶ میلیارد دلار از کشور فرانسه

همان طور که ملاحظه می‌شود پر درآمدترین تعاونی‌های دنیا از حوزه بانکداری، مصرف و کشاورزی هستند.

همچنین در این کتاب، می‌توان به دسته بندی جغرافیایی این تعاونی‌های اشاره داشت به طوری که ۱۶۶ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه اروپا، ۹۴ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه آمریکا و ۴۰ عدد از این تعاونی‌ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه قرار دارند. ضمناً در بررسی ۵ ساله این گزارش می‌توان به روند افزایش گردش مالی تعاونی‌های جهان به شکل زیر رسید:

کد خبر 6086736

دیگر خبرها

  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • بازدید مدیرعامل بانک مسکن از شرکت ناواکو و تاکید بر استفاده از ظرفیت ها، تجارب و دانش بومی شرکت در جهت افزایش نوآوری، درآمدزایی و خودکفایی مالی
  • کمبود نقدینگی از مهم‌ترین مسائل توزیع برق مرکزی
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • چقدر می توان به صورت های مالی شرکت ها اعتماد کرد؟
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • برنامه های شاخص ساینا در سال مالی جدید تشریح شد