Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:25:42 GMT

تصادف در مشهد 13 مجروح بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۸۸۶۱

تصادف در مشهد 13 مجروح بر جای گذاشت

مشهد- ایرنا- رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخورد دو اتوبوس حمل و نقل درون شهری در این شهر 13 مجروح بر جای گذاشت.

شهرام طاهرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه پیش از ظهر امروز در تقاطع بلوار فرامرز عباسی شهر مشهد رخ داد.
وی ادامه داد: برای امدادرسانی به این حادثه شهری سه دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد حال مجروحان این حادثه را مساعد توصیف و بیان کرد: شهروندان مجروح در برخورد دو اتوبوس حمل و نقل درون شهری بیشتر دچار ضربه به اندامها شده اند.
وی گفت: هشت نفر از مجروحان زن و پنج نفر آنها مرد هستند. کوچکترین مجروح این حادثه پسر بچه ای سه ساله است و مسنترین آنها 67 سال سن دارد.
طاهرزاده افزود: 9 نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان امدادی، سه نفر به بیمارستان فارابی و یک نفر به بیمارستان طالقانی مشهد انتقال یافتند.
3027/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي حوادث شهري اتوبوس واحد مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه هولناک ترکیدن لاستیک اتوبوس در جاده (فیلم)

 

منبع:آخرین خبر

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جزئیات حادثه مرگبار واژگونی اتوبوس در جاده شیراز (فیلم) تصادف شدید اتوبوس دو طبقه با یک خودرو (فیلم) تصادف اتوبوس با نیسان در محور ارومیه_مهاباد (فیلم)

دیگر خبرها

  • استیون سیگال بازیگر هالیوودی از مجروحان حمله تروریستی مسکو در بیمارستان بازدید کرد
  • مراجعه ۱۵۰۰ نفر به بیمارستان جزیره کیش در تعطیلات نوروزی
  • لحظه هولناک ترکیدن لاستیک اتوبوس در جاده (فیلم)
  • آغاز عملیات نصب و راه اندازی دستگاه ماموگرافی بیمارستان کیش
  • تصادف زنجیره‌ای در محور ایلام-سرابله
  • مصدومیت هفت تن بر اثر تصادف زنجیره‌ای در حاجی آباد
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد/ افزایش بلیت اتوبوس از اردیبهشت ماه
  • بهبود یکی از مصدومان حادثه انفجار گاز شهری در خرمشهر
  • تصادف زنجیره ای در آزادراه شیراز _ اصفهان
  • یک کشته و ۳ مجروح در تصادف رانندگی عصر امروز