Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که همه آبی پوشان بابت کسب پیروزی مقابل پیکان شاد و خندان بودند، سیدحسین حسینی ساعاتی پس از این بازی با یک پست اینستاگرامی، کام همه را تلخ کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

حسین حسینی از سختی هایی که طی ماه های گذشته متحمل شده نوشت و اصرار بر این موضوع داشت که در هر بازی استرس گل خوردن دارد و یک درصد آرامش هم نمی بیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین از برخی رسانه ها گلایه کرد که در فاصله زمانی به جام جهانی می خواهند او را از تیم ملی دور کنند و سوال پرسیده بود که چون جوان است و عاشق استقلال، نباید گل بخورد؟ آن هم در شرایطی که سایر دروازه بان ها نیز گل می خورند.
حسینی در نهایت با گلایه از خودش که سیاست ندارد تا با دو رویی، کارش را پیش ببرد، خطاب به سرمربی تیمش نوشت:

«آقای شفر دست شما رو می بوسم که از روز اول حامی من بودی. خداحافظ»

و این یعنی حسین حسینی قصد جدایی دارد. البته او چند ساعت بعد که با هجمه هواداران استقلال مواجه شد، پست اینستاگرامی خود را پاک کرد اما دوستان نزدیکش می گفتند این بازیکن از استرس های شدید استقلال خسته شده و حتی به فکر جدایی افتاده است.
به پایان فصل نزدیک شده ایم و هر بازیکنی می تواند انتخاب های دیگری داشته باشد اما سوال اینجاست؛ سیدحسین حسینی که در این فصل، جایگاه بزرگی در درون دروازه آبی پوشان برای خود ساخت و بیشترین تعداد کلین شیت در تاریخ فوتبال ایران را رقم زد، از استقلال جدا می شود؟ حداقل دوستان نزدیکش که چنین موضوعی را بعید نمی دانند.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی سیدحسین حسینی امیر قلعه نویی پیکان تیم ملی جام جهانی سیدحسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!

یکی از پیشکسوتانی که روز جمعه در تمرین استقلال حضور یافته بود، حمید بابازاده دروازه‌بان سابق آبی‌ها بود. بابازاده که سال‌ها به عنوان مربی گلر‌ها در استقلال فعالیت می‌کرد با اعضای استقلال و به خصوص سید حسینی گلر این تیم خوش و بش گرمی داشت.

سید حسین حسینی که دوازدهمین فصل حضور در استقلال را سپری می‌کند همراه با بابازاده عکسی را به یادگار گرفت و ساعتی قبل این تصویر را در صفحه شخصی‌اش به اشتراک گذاشت.

کاپیتان آبی پوشان خطاب به بابازاده در اینستاگرامش نوشت: “حمید خان عزیز دیدن شما بعد از چند سال باعث افتخار بود همیشه مدیون شما هستم”.

کاپیتان استقلال با قلب آبی رنگ در پایان متن خود اراداتش به حمید بابازاده را نشان داد و برای او آرزوی موفقیت کرد.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • ورمزیار: با جدایی خطیر، تیم به آرامش می‌رسد
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • اشتباه لفظی ژاوی: جای لواندوفسکی امن است
  • پست احساسی کاپیتان استقلال با ایموجی قلب!
  • عکس| سلفی حسینی با یک دختربچه در تمرین استقلال