Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان متقاضی وام بنیاد علوی که پیش از این مدارک خود را به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مربوطه ارائه داده اند می توانند تا ۱۰ اردیبهشت ۹۷ درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو؛ دانشجویان علوم پزشکی متقاضی وام بنیاد علوی که قبلا مدارک خود را به اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی ارائه داده اند می توانند از تاریخ سوم تا دهم اردیبهشت ماه ۹۷ با مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت به نشانی http://portal.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

srd.ir/  نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

دانشجویان متقاضی که تاکنون مدارک لازم ارائه نکرده و یا مدارک قبلی ایشان فاقد اعتبار است حتما مدارک مربوطه را تا ۱۵ اردیبهشت به اداره رفاه دانشجویان تحویل دهند.

مدارک لازم برای ثبت نام وام بنیادی علوی شامل : ارائه نامه تعهد کسر از حقوق از محل کار ضامن، تصویر حکم کارگزینی ضامن و شماره حساب بانک عامل مربوطه است.

ضمن الزام در ارائه مدارک اعلام شده، داشتن یکی از این شروط شامل «معدل بالای ۱۴، محرومیت منطقه محل سکونت، ایثارگری( با ارائه مدرک)» ضروری است.

مبلغ وام بنیاد علوی برای دانشجویان مجرد ۶ میلیون ریال (۶۰۰ هزار تومان) و برای دانشجویان متاهل ۸ میلیون ریال (۸۰۰ هزار تومان) است.

با توجه به محدودیت اعتبار ابلاغی در صورت تقاضای بیش از اعتبار، متقاضیان در اولویت بندی قرار می گیرند. همچنین با توجه به محدودیت وقت در ارسال اسناد وام، به مدارک ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد.

دانشجویان باید حتما یک روز پس از ثبت نام، تایید یا عدم تایید ثبت نام خود و توضیح در مورد نواقص احتمالی مدارک را در بخش درخواست های جدید پرتال مشاهده کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد

ایسنا/خوزستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آغاز پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در این دانشگاه خبر داد.

شهنام عسکرپور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وزارت بهداشت با پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز موافقت کرده است و این موضوع در نامه‌ دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی وزارت بهداشت به دکتر محمد حسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اعلام شده است.

وی افزود: بنا بر این نامه، طبق مصوبه بیست و هفتمین جلسه کمیته تطبیق و متناسب سازی برنامه‌های آموزشی برای دانشجویان بین‌المللی مصوب ۲۰ اسفندماه سال گذشته، پذیرش دانشجویان بین‌المللی در مقطع کارشناسی ارشد رشته آموزش هوشبری مطرح شد و با برگزاری این دوره، بر اساس برنامه آموزشی مصوب دبیرخانه شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی موافقت شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جشن ازدواج ۵۰ زوج دانشجو در قم برگزار شد
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در شهرستان دلفان
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳ محقق می‌شود؟
  • وعده مسئولان صندوق رفاه دانشجویی با بودجه ۱۴۰۳محقق می‌شود؟