Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار جویبار با اشاره به اینکه زمین 4 هکتاری دپوی زباله در این شهر پرشده است، گفت: در شهر جویبار روزانه 50 تا 70 تن زباله تولید و جمع‌آوری می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، علی یاری در جلسه پسماند شهرستان جویبار اظهار کرد: در شهر جویبار روزانه 50 تا 70 تن زباله تولید و جمع‌آوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی هشدار داد: زمین 4 هکتاری دپوی زباله پرشده است و زباله‌ها به ارتفاع حدود 5 متر رسیده است.

شهردار جویبار اظهار کرد: جمع‌آوری زباله روستاها و دپوی آن در این محل از علت‌های این موضوع است که دیگر نمی‌توانیم پذیرای زباله‌های روستایی باشیم.

یاری با بیان اینکه باید زباله‌ها را از مبدأ تفکیک کنیم گفت: زباله‌ها باید از خانه تفکیک شود تا بتوانیم حجم زباله‌ها را کاهش دهیم که این امر نیاز به آموزش و کار فرهنگی دارد.

وی از پایان دیوارچینی محل جمع‌آوری زباله شهر جویبار خبر داد و افزود: دیوارچینی محل جمع‌آوری زباله برای کاهش آلودگی‌های زیست‌محیطی به پایان رسید.

شهردار جویبار همچنین از نبود امکانات کافی برای جمع‌آوری زباله‌ها در این شهر گلایه کرد.

علی‌اصغر قاسمی شهردار شهر کوهی خیل نیز در این جلسه اظهار کرد: با پیمانکار تفکیک زباله قراردادی منعقد شده است و 40 میلیون اعتبار برای دیوارکشی محل دپوی زباله شهر کوهی خیل اختصاص پیداکرده است.

وی گفت: سیاست استان این نیست که هر شهر یک کارخانه بازیافت زباله تأسیس کند بلکه هرچند شهر یک کارخانه بازیافت ایجاد می‌شود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود

رحمانی ، با بیان اینکه بنیاد مسکن در کنار دولت سیزدهم برای تأمین مسکن نقش فعالی داشته است گفت: واگذاری یک میلیون قطعه زمین روستایی تا پایان دولت سیزدهم انجام می شود.

وی درباره افتتاح سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور از توابع گرمسار در غرب استان سمنان نیز گفت: پایش متقاضیان سایت ۲۰ هکتاری روستای کرند و فرور در دستور کار قرار دارد و تا یک ماه آینده فرآیند واگذاری ۳۷۹ قطعه زمین این سایت انجام می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله گردها در تهران/ سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند ؟
  • سلاطین زباله تهران چه کسانی هستند؟
  • یک میلیون قطعه زمین به متقاضیان مسکن ملی در روستاها واگذار می‌شود
  • درآمد عجیب و باورنکردنی زباله‌گرد‌ها در تهران
  • پشت پرده سلاطین زباله تهران فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • پشت پرده مافیای زباله فاش شد | درآمد مافیا از هر زباله گرد ۵۰ میلیون تومان است
  • توقیف ۵۴ دستگاه خودرو انتقال پسماند غیر مجاز | کشف ۲۰۰ تن پسماند از زباله گردها
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ فروردین‌
  • پلمب ۸۰ گاراژ جمع‌آوری زباله در شهر قم
  • حذف باکس های جمع آوری زباله از معابر تبریز