Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-04@00:17:30 GMT

نباید در امور مربوط به جوانان به دنبال آمار باشیم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۹۲۱۸

نباید در امور مربوط به جوانان به دنبال آمار باشیم

فرماندار سیمرغ در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سیمرغ با تأکید بر لزوم توجه ویژه به جوانان، گفت: در موضوع امورات مربوط به جوانان نباید به دنبال آمار باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بلاغ، مجتبی حبیب‌نژاد در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان سیمرغ ضمن تأکید بر لزوم توجه ویژه به جوانان، اظهار کرد: در موضوع امورات مربوط به جوانان نباید به دنبال آمار باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: باید با کشف استعدادها به دنبال پرورش جوانان نخبه در همه زمینه‌ها در سطوح ملی و جهانی باشیم.

فرماندار سیمرغ ادامه داد: در تعریف برنامه‌های هفته جوان از همه ظرفیت‌ها استفاده شود و تمام هیأت‌های ورزشی پای‌کار باشند.

سبک زندگی ما باید متأثر از فرهنگ دینی و قرآنی باشد
امام‎‌جمعه سیمرغ نیز اظهار کرد: نمی‌توان تأثیر فرهنگ در جامعه را انکار کرد و از آن غافل شد.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی افزود: ملتی در دنیا ستودنی است که با حفظ فرهنگ خویش قله‌های سعادت را طی نماید.

وی با اشاره به اینکه فرهنگ صحیح، دینی و ولایی باید موردتوجه جدی قرار گیرد، تأکید کرد: سبک زندگی ما باید متأثر از فرهنگ دینی و قرآنی باشد.

امام‌ جمعه سیمرغ با اشاره به شعار سال مقام معظم رهبری (حمایت از کالای ایرانی)، اظهار کرد: باید فرهنگ‌سازی قوی در این خصوص در جامعه صورت گیرد و در ابتدای امر باید از خودمان شروع کنیم.

این مسئول ادامه داد: فرهنگ عمومی نقش به سزایی در احیای فرهنگ استفاده از کالای ایرانی دارد.

یوسفی در پایان‌ بر مبارزه جدی با قاچاق کالا، کیفی سازی محصولات داخلی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی تأکید کرد.

جان‌الله عبدی معاون فرماندار سیمرغ نیز در ادامه این جلسه با تأکید بر فرهنگ‌سازی ویژه حمایت از کالای ایرانی، اظهار کرد: نیاز است دولتی‌ها از تولیدات داخلی و کالاهای ایرانی حمایت نمایند و مردم را هم به استفاده از کالای ایرانی تشویق نماییم.

ثبت 3 سازمان مردم نهاد توسط جوانان سیمرغ
سامان قربانیان رئیس اداره ورزش و جوانان و دبیر ستاد ساماندهی جوانان شهرستان سیمرغ نیز با ارائه گزارش جامعی از فعالیت‌های هشت ماهه اداره ورزش و جوانان در حوزه جوانان گفت: تعداد سه سازمان مردم‌نهاد توسط جوانان این شهرستان در حال ثبت و انجام امورات اداری می‌باشند که با تشکیل این سمن‌ها می‌توان بهتر و کاراتر از ظرفیت جوانان فعال شهرستان و شناسایی استعدادها بهره برد.

وی در پایان در خصوص برنامه‌های پیشنهادی هفته جوان برای حاضرین در جلسه توضیحاتی ارائه داد.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رئیس مرکز آمار ایران

به گزارش تسنیم،‌ در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه برگزار شد، «داود منظور» با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.

معاون رئیس‌جمهور سپس گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ضمن قدردانی از «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران،  «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیئت علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های  «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی،  «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد. پیکان‌پور عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

 

دیگر خبرها

  • جزئیات بررسی پرونده های امور اراضی استان تهران تشریح شد
  • طرح ملی مهارت‌افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • تأکید امیرعبداللهیان بر تسریع فرآیند انتخاب رئیس‌جمهور لبنان
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • خودکشی ایرانی ها، کمتر از میانگین جهانی
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را گزارش بدهند
  • مردم تخلفات مربوط به صیانت از زبان پارسی را در خراسان رضوی گزارش دهند
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)