Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@21:29:25 GMT

«الهه» فاتح مبارزه خواهران منصوریان

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۲۹۳۰۶

«الهه» فاتح مبارزه خواهران منصوریان

مرحله نخست رقابت‌های انتخابی تیم ملی ووشو با حضور سانداکاران حاضر در اردوی تیم در غیاب سیفی و برتری الهه منصوریان برابر خواهر خود در آکادمی ووشو برگزار شد.

خبرگزاری مهر: این دوره از مسابقات با هدف انتخاب ترکیب نهایی تیم ملی برای حضور در بازی‌های آسیایی برگزار شد که مدعیان رسیدن به ترکیب تیم ملی مبارزه نخست از سری رقابت‌های سه گانه انتخابی را برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در رده بانوان مهمترین بازی در وزن ۵۲ کیلوگرم بین خواهریان منصوریان برگزار شد که الهه به عنوان نفر برتر به پیروزی دست پیدا کرد. همچنین در وزن ۶۰- کیلوگرم، شهربانو منصوریان به اولین پیروزی خود براب صدیقه دریایی شد.

در بخش مردان و جایی که مبارزه محسن محمدسیفی و افشین سلیمی در وزن ۷۰- کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی سیفی و مجوز پزشکی، به زمان دیگری موکول گردید، رضا سبحانی در وزن ۵۶- کیلوگرم برابر «سعید جاوید» به نخستین پیروزی رسید.

در وزن ۶۰- کیلوگرم فرود ظفری که به یک وزن بالاتر آمده است در نخستین مبارزه در ۲ راند متوالی از سد علی محمدی گذشت، اما در ادامه برابر افشین سلیمی دو بر یک شکست خورد. در دیگر مبارزه این وزن علی محمدی» در مبارزه‌ای تماشایی در ۲ راند متوالی برابر افشین سلیمی به پیروزی رسید. با این اوصاف و در پایان راند شماری، «علی محمدی» و «فرود ظفری» در اردو باقی ماندند.

امروز همچنین رقابت‌های انتخابی بخش نوجوانان نیز برگزار شد. بر اساس تصمیم کادر فنی تیم ملی، رقابت‌های انتخابی در سه مرحله برگزار خواهد شد و هر ووشوکاری که به دو پیروزی دست پیدا کند، به ترکیب اصلی تیم ملی راه پیدا می‌کند لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NaP

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان دختران کشور (انتخابی تیم ملی) با درخشش بانوان کردستانی در روز نخست پایان یافت.

در نخستین روز این پیکارها و در دسته ۵۹ کیلوگرم بخش جوانان، «مهنا عبداللهی» شیر دختر وزنه‌بردار تیم کردستان در جدال با پولاد سرد به مصاف حریفان خود رفت و با ارائه یک نمایش بی‌نظیر موفق به کسب سه نشان زرین طلا شد و مقتدرانه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

عبداللهی در حرکت یکضرب موفق به مهار وزنه ۶۵ کیلوگرمی شد، در حرکت دوضرب با غلبه بر وزنه ۹۲ کیلوگرمی به برتری خود تداوم بخشید تا در مجموع با ثبت رکورد ۱۵۷ کیلوگرم و با اختلاف ۲۵ کیلوگرم نسبت به نفر دوم، مقتدرانه عنوان نخست و مقام قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و سه مدال زرین طلا را برای تیم کردستان در این رقابت‌ها به ارمغان بیاورد.

کد خبر 6098268

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • کارگاه یک روزه جوانی جمعیت برگزار می شود
  • پیروزی نوشاد عالمیان برابر بازیکن ۱۹ ساله با رنکینگ‌ جهانی ۲۹
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش