Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- غلامحسین اسماعیلی گفت: رای راننده اتوبوس جنایت خیابان پاسداران مورد تایید دیوان عالی کشور قرار گرفت.

رئیس کل دادگستری استان تهران در گفت‌وگو باخبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان اظهار کرد: رای راننده اتوبوس جنایت خیابان پاسداران مورد تایید دیوان عالی کشور قرار گرفت.

وی گفت: براساس رای صادره از سوی شعبه ۹ دادگاه کیفری یک استان تهران آقای محمدرضا ثلاث به اتهام قتل سه نفر از ماموران نیروی انتظامی و اخلال در نظم و امنیت عمومی به سه فقره قصاص نفس، یک سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق محکوم شده بود که با درخواست فرجام خواهی از سوی نامبرده پرونده در شعبه ۳۹ دیوان عالی کشور مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام قضایی در ادامه بیان کرد: شعبه مذکر رای صادره از سوی دادگاه کیفری یک استان تهران را عینا تایید نموده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: بر این اساس پرونده جهت انجام تشریفات مربوطه برای اجرای حکم به دادسرای تهران ارسال شد.

گفتنی است؛ در جریان آشوب‌های خیابان پاسداران تهران، این فرد در 30 بهمن ماه سال 96 با نشستن پشت فرمان یک اتوبوس اقدام به زیر گرفتن تعدادی از مأموران نیروی انتظامی کرد که 3 نفر آنها به علت ایراد صدمه بدنی به شهادت رسیدند.

  انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سران و عشایر انقلابی و ولایتمدار شهرستان شوش در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران با عنوان عملیات تنبیهی وعده صادق علیه رژیم اشغال‌گر قدس حمایت کردند.

این بزرگان از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به فعالیت‌های تروریستی اسرائیل از جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعلام حمایت و با مردم مظلوم غزه همدردی کردند.

در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی را با شلیک ۱۰‌ها فروند موشک و پهپاد مورد اصابت قرار داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام حمایت عشایر شهرستان شوش از دلاور مردی‌ های سپاه
  • اعلام حمایت عشایر شوش از دلاورمردی‌های سپاه
  • فساد مالی رئیس سابق اطلاعات ارتش پاکستان
  • همکلاسی سابق پوتین به ریاست دیوان عالی روسیه رسید
  • رای دیوان عالی کشور در مورد قانون مبارزه با مواد مخدر
  • تایید انتخاب 10 رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رییس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • تایید انتخاب ۱۰ رئیس دانشگاه‌ و مرکز آموزشی و تحقیقاتی کشور
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند