Web Analytics Made Easy - Statcounter

۱۰ درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت درج شده در دفترچه انتخاب رشته (حداقل یک نفر در هر کدرشته محل) به مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی اختصاص دارد.

 

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، براساس قانون برقراری عدالت آموزشی در پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی و تخصصی مصوب ۲۹ فروردین ۸۹ مجلس شورای اسلامی، ۱۰ درصد سهمیه مازاد بر ظرفیت درج شده در دفترچه انتخاب رشته (حداقل یک نفر در هر کدرشته محل) به مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این سهمیه ۱۰ درصدی به مربیان رسمی قطعی و یا رسمی آزمایشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم (به جز مربیان دانشگاه آزاد اسلامی)، به شرط کسب حداقل ۸۰ درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در گزینش آزاد در هر کدرشته محل، اختصاص می‌یابد.

مربیان دانشگاه آزاد اسلامی که واجد شرایط استفاده از سهمیه مربیان و قانون برقراری عدالت آموزشی هستند در کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد می‌توانند از سهمیه مذکور استفاده کنند که نحوه استفاده از آن در زمان انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد از طرف این دانشگاه در دفترچه راهنمای دانشگاه آزاد اطلاع رسانی خواهد شد.

داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان که در کارنامه آنان بر اساس اطلاعات مندرج در زمان ثبت نام، مربی درج شده است لازم است آخرین حکم کارگزینی خود را در زمان مراجعه برای مصاحبه و بررسی سوابق علمی و پژوهشی (مرحله دوم آزمون) برای تأیید به دانشگاه پذیرنده ارائه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • ادغام ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ۲۴۰ رشته محل دانشگاه آزاد در واحدهای بزرگ ادغام شد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • دانشگاه آزاد بسیاری از مرز‌های علمی کشور را درنوردیده است
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • ۸ دستاورد علمی برپایی رویداد صدرا در دانشگاه آزاد بوئین‌زهرا
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود