Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-تمرین صبح امروز پرسپولیس با حضور ملی پوشان این تیم پیش از بازی با سپیدرود رشت برگزار شد.

  تمرین صبح امروز پرسپولیس ساعت ۱۱ در مجموعه ورزشی شهید کاظمی برگزار شد.

* بازیکنان پرسپولیس ابتدا در سالن وزنه مشغول انجام تمرینات بدنسازی شدند و پس از ۳۰ دقیقه وارد زمین چمن این مجموعه شدند.

* تمرینات پرسپولیس با صحبت های برانکو ایوانکوویچ برای بازیکنان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس آنها زیر نظر سرمربی این تیم کار با توپ را در دستور کار قرار دادند.

* ایگور پانادیچ از همان ابتدای تمرین، تمرینات اختصاصی را برای دروازه بان های تیم در نظر گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس پس از پاسکاری های متوالی در طول زمین به دو دسته تقسیم شدند. بازیکنانی که معمولا بیش از سایران در ترکیب اصلی سرخپوشان در رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر به میدان می روند زیر نظر مستقیم برانکو قرار گرفتند تا شوت به دروازه و تاکتیک های مربوط به بازی با سپیدرود را تمرین کنند. همچنین نیمکت نشینان پرسپولیس تمرین شوتزنی به سمت چارچوب دروازه را با کریم باقری انجام دادند.

* هنگام شوتزنی بازیکنان ذخیره به سمت دروازه ابوالفضل درویش وند دروازه بان سوم سرخپوشان، محسن مسلمان کری جالبی با گلر جوان تیمش به راه انداخت.

* هافبک پرسپولیس که در ماه های اخیر نیمکت نشین صرف شده است به درویش قول داد اگر بتواند شوت های بازیکنان را مهار کند پاداش نقدی به او خواهد داد. اتفاقی که پس از چند دقیقه با گل خوردن درویش وند از امید عالیشاه رخ نداد.

* افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس پس از حواشی به وجود آمده در هفته های گذشته در تمرین امروز سرخپوشان غایب بود. این در حالی است که پیروانی در تمرین روز گذشته سرخپوشان نیز حضور نداشت.

* تمرین پرسپولیس پس از حدود ۱۰۰ دقیقه به پایان رسید تا بازیکنان این تیم به رختکن بروند و خود  را برای تمرین صبح فردا آماده کنند.

مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۲۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو

به گزارش ورزش سه علیرضا بیرانوند که  بعد از پشت سر گذاشتن دوره مصدومیت خود دیروز گچ دستش را باز کرد امروز در تمرین سرخ‌ها حاضر و تمرینات اختصاصی‌اش را انجام داد.
البته همان طور که از تصویر منتشره از تمرین امروز مشخص  است بیرانوند همچنان مچ دست خود را با بانداژ پوشانده و با توجه به اینکه تمرینات اختصاصی توانبخشی شامل بالا بردن دامنه حرکتی و توان دستش را انجام می‌دهد فعلا دستکش دروازه‌بانی به دست نمی‌کند.
با این حال همین که بیرو در زمین چمن و کنار دروازه‌بان‌های جوان تیمش حاضر شده بشدت مورد استقبال آنها قرار گرفته چرا که هم به خاطر تجربه ده ساله حضورش در تیم ملی و بیش از هفت سال بازی در پرسپولیس- که البته در لابه لای آن مدتی هم لژیونر بوده- حضور این دروازه‌بان می‌تواند به گلرهای جوان تیم خود کمک کند هم اینکه بیرو به خاطر ذات شوخ و شاد بودنش فضای تمرین را برای آنها بهتر و راحت تر می‌کند.

بیرو در بازگشت به تمرین با امیررضا رفیعی، مهرشاد اسدی و دو دروازه‌بان دیگری که از تیم‌های پایه در تمرین بزرگسالان پرسپولیس حضور دارند عکس یادگاری گرفت ضمن اینکه در کنار آنها جورسی اینیسو مربی برزیلی گلرهای پرسپولیس هم حضور داشت تا مشخص شود هم بیرو هم گلرهای جوان پرسپولیس با این مربی نیز مثل ننکا ارتباط خوبی برقرار کرده‌اند.
با ورود بیرانوند به زمین چمن باید دید او کی تمرینات مخصوص دروازه‌بانی‌اش را آغاز خواهد کرد و آیا به بازی با آلومینیوم اراک می‌رسد یا اوسمار گلر اصلی‌اش را برای دیدار با سپاهان می خواهد .

دیگر خبرها

  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • رونمایی اوسمار از ۴ بمب تابستانی روی آنتن زنده | ستاره محبوب استقلالی ها و ۳ پرسپولیسی سابق
  • استقبال دروازه‌بان‌های پرسپولیس از بازگشت بیرو
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • بانوان ملی پوش میهمان تمرین پرسپولیس
  • بانوان ملی‌پوش در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس
  • گل‌محمدی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم | خیلی ها به انتخاب من فحش دادند اما الان... | ما صددرصد قهرمانیم
  • درویش: یحیی هم می‌ماند همین بازیکنان را می‌خریدم