Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@12:00:38 GMT

نحوه اعزام زائران عتبات عالیات تغییر نمی کند

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۰۶۶

 مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت و گو با برنامه ای تلویزیونی افزایش شرکت های مرکزی استان ها و مجریان خدمات اعزام به عتبات عالیات را تشریح کرد.

وی در این باره تصریح کرد: با افزایش مجریان خدمات عتبات عالیات، در نحوه اعزام زائران تغییری ایجاد نمی شود و اعزام ها طبق روال قبلی به عتبات عالیات ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما به دلیل ذائقه های مختلف رائران در استان های مختلف درباره چگونگی و نحوه اعزام، شرکت های مرکزی استان ها افزایش یافتند تا اعزام های استانی خود را انجام دهند. اعزام های استانی نیز در بسته های مختلف و زیر نظر سازمان حج و زیارت انجام می گیرد.

به گفته آقایی اسامی دفاتر مجاز در سامانه جامع حج و زیارت موجود است و مردم می توانند برای آگاهی درباره دفاتر مجاز به آن مراجعه کنند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: استان های مختلف عتبات عالیات حج و زیارت زائر کربلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود اسماعیل بیگی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر از تلاش‌ها و پیگیری‌های فرماندار و اعضای این ستاد در اسلامشهر قدردانی کرد و گفت: اسلامشهر و یکی دیگر از شهرستان‌های استان سال گذشته بیشترین نذورات را در امر بازسازی عتبات عالیات اهدا کردند که قابل تقدیر است.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران با بیان اینکه مؤسس ستاد بازسازی عتبات عالیات سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است، افزود: با همت این شهید والامقام اقدامات بسیاری توسط این ستاد در سال‌های گذشته صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در حال حاضر توسعه حرم حضرت سیدالشهداء (ع) در حال انجام است و مردم می‌توانند در این پروژه مشارکت داشته باشند.

بر اساس این گزارش در ادامه این جلسه حجت الاسلام سراقی رئیس ستاد بازسازی اسلامشهر به ارائه گزارشی از اقدامات این ستاد در سال گذشته جهت جمع آوری نذورات مردم شهرستان پرداخت.

کد خبر 6088706

دیگر خبرها

  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳