Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@22:15:24 GMT

پسر متجاوز به 6 دختر و زن اعدام شد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۱۱۲

پسر متجاوز به 6 دختر و زن اعدام شد

به گزارش پارس نیوز، 

فرهاد با پراید نقره‌ای رنگ، 15زن و دختر را در تهران ربوده‌ و آنها را به بیابان های حاشیه‌شهر کشانده بود.

فرهاد در این پرونده‌ها، 6 زن و دختر را مورد تجاوز قرار داده که به اتهام 15 فقره آدم‌ربایی، سرقت مقرون به آزار، ایراد ضرب و جرح عمدی و تجاوز در دادگاه کیفری استان تهران به اعدام محکوم شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حکم اعدام فرهاد که در شعبه 28 دیوان عالی کشور تأیید شده بود چند روز قبل در زندان رجایی‌شهر کرج با حضور محمد شهریاری؛ سرپرست دادسرای امور جنایی و معاون دادستان تهران به اجرا درآمد و وی به سزای اعمال ننگینش رسید.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تجاوز زندان پارس اعدام پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!

گشت ارشاد چند روزی است با تغییر نامش دوباره در خیابان‌ها ظاهر شده است. در این مدت کوتاه انتشار ویدئوهایی از نحوه برخورد با برخی زنان موجب انتقادات فراوانی شده تا جایی که مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به این گونه رفتارها واکنش نشان داد و از تذکر رهبری به برخی مسئولان به دلیل انجام کار‌های بی‌قاعده در حوزه حجاب خبر داد. 

در فضای مجازی هم عکس‌العمل‌های متفاوتی از کاربران مشاهده شد. در همین زمینه کاربری به نام «حسن عباسی» با انتشار عکسی از «یک دختر نیمه برهنه در تهران» نوشت: «‌مخالفان گشت ارشاد، مقلّدان مهدی فضائلی بفرمایید با این دختر برهنه چه کنیم؟»

اما انتشار این عکس کافی بود تا مردم کنجکاو در فضای مجازی با یک تحقیق ساده، دست این کاربر خاص را رو کنند و مهسا جزینی (روزنامه‌نگار) منبع واقعی این عکس که از سایت Pinterest برداشته شده و در ایران گرفته نشده را، افشا کرد.

این حرکت باعث شد تا کاربران با انتشار تصاویر مختلفی مربوط به خارج از کشور به اسم نقاط مشخصی از ایران، اقدام این کاربر را به سوژه طنز خود تبدیل کنند.

دیگر خبرها

  • دو برادر متجاوز به اعدام محکوم شدند | اثبات جرم در دادگاه با نمایش یک فیلم
  • حکم اعدام برای ۳ پسر به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان
  • این مردان شیطان صفت ورامین به اعدام محکوم شدند/ آزار سیاه ۲ دختر دانش آموز توسط ۲ برادر و پسرعمویشان
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد / در جلسات دادگاه چه گذشت؟
  • حکم اعدام آقای کارگردان شکسته شد
  • پیروزی پرگل تیم فوتبال جوانان دختر ایران برابر ترکمنستان
  • عربستان ۴ سلبریتی جنجالی‌اش را نقره‌ داغ کرد
  • جنجال ادعای عکس دختر نیمه‌برهنه در خیابان‌های تهـران!
  • ایران هم در پاسخ به تجاوز اخیر اسرائیل موفق عمل کرد هم در جنگ روانی و رسانه‌ای