Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-27@13:32:08 GMT

اشتغال امسال نمره 20 می گیرد

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۲۸۵

به گزارش خبرگزاری صداو سیمامرکز قزوین، حبیبی درجلسه کارگروه اشتغال استان قزوین افزود : از مجموع 20 هزار شغل پیش بینی شده ، 8 هزار شغل مربوط به بخش مشاغل فراگیر است .
به گفته وی، همچنین 15 درصد از مجموع شغل های پیش بینی شده در بخش مشاغل فراگیر ، به اصناف اختصاص یافته است .
معاون اقتصادی استانداری گفت : برای ایجاد اشتغال ، تسهیلات فراگیر و روستایی از کارهای مهمی است که باید با کمک بانکها به سرعت عملیاتی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حبیبی از مدیران بانکها خواست در پرداخت تسهیلات به گروه ها ، همراهی لازم را داشته باشند .
معاون اقتصادی استانداری با اشاره به ۲۸۷ طرح بخش فراگیر گفت : تا کنون از این تعداد یک طرح ارائه شده و این نشان می دهد که در این زمینه کوتاهی شده است .
حبیبی گفت : به جز دامداری صنعتی ، به طرح هایی که توجیه اقتصادی داشته باشد و زمینه اشتغال را فراهم کنند ، بدون محدودیت تسهیلات پرداخت می شود .
معاون اقتصادی استانداری گفت : برای حفظ اشتغال موجود ، باید طرح های نیمه تمام تکمیل و واحدهای فرسوده نوسازی شود .
وی گفت : نرخ بیکاری در استان، ۹ دهم درصد کمتر از میانگین کشوری است.
معاون اقتصادی استانداری گفت : همچنین بیش از ۱۲ هزار بیمه شده جدید در سامانه ثبت شده است که این نشان می دهد با تلاش مدیران و بخش خصوصی زمینه اشتغال به خوبی مهیا شده است .
حبیبی با انتقاد از برخی که اشتغال ایجاد شده را غیرواقعی خوانده اند ، گفت: رشد شاخص ها و ارائه آمار بیکاری و اشتغال روش و اصولی دارد و نمی توان با آمارهای غیرواقعی، مردم را فریب داد.
وی گفت : برخی از رشد و توسعه استان نگران هستند و کاهش بیکاری آنها را آزار می دهد و در سایتها مدیران و دولت را تخریب می کنند.
معاون اقتصادی استانداری افزود : گر چه از شرایط مطلوب فاصله داریم و خیلی باید تلاش کرد اما نادیده گرفتن خدمات انجام شده بی انصافی و ظلم است .
حبیبی گفت : تخریب دولت مورد پسند نیست چرا که به نظام آسیب می زند و مردم ناامید می کند .
وی اضافه کرد : افزایش ۳۷ درصدی صادرات ، سرمایه گذاری ۳۰ کشور خارجی ، پرداخت 6 هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید ، ایجاد اشتغال برای ۱۸ هزار نفر و کاهش نرخ بیکاری از موفقیت های استان است اما با این همه کار که به همت مدیران دولتی و بخش خصوصی صورت گرفته است همچنان شاهد تخریب دولت هستیم.
معاون اقتصادی استانداری با بیان اینکه آمار غیر واقعی به مردم داده نمی شود ، گفت : از انتقاد سازنده مردم و رسانه ها استقبال می شود و باور داریم کسانی که با دروغگویی و تخریب می خواهند مانع رشد استان شوند از جمع رسانه ها نیستند.
حبیبی گفت : رسانه های متعهد و اخلاق مدار زیادی در استان داریم که در خبرگزاری ها و نشریات مکتوب در کنار اطلاع رسانی تاثیرگذار، انتقاد هم می کنند و از آن استقبال می کنیم.
وی گفت: مدیران باید سعه صدر داشته باشند و بدانند مردم قزوین قدردان تلاش های مدیران متعهد هستند و باید خدمت خود را دوچندان کنند.
معاون اقتصادی استانداری از مسئولان دستگاه های نظارتی خواست در رابطه با تخریب دولت و مسئولان وارد و متخلفان اعمال قانون شوند .
حبیبی در ادامه از افتتاح ۳۰ طرح بزرگ اقتصادی و تولیدی در استان در نیمه اول امسال خبر داد و گفت : برای اجرای این طرح ها 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است .
به گفته وی ، با اجرای این پروژه ها 3 هزار نفر در استان مشغول به کار خواهند شد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛استاندار لرستان در بازدید از چند طرح عمرانی و اقتصادی در دست ساخت شهر خرم آباد گفت:تا پایان شهریور معاونت عمرانی استانداری باید به طبقه اول ساختمان استانداری منتقل شود.
 ابوطالب شفقت با اشار به پیشرفت ۶۸ درصدی ساختمان استانداری لرستان افزود:ساختمان استانداری در ۱۱  طبقه در حال ساخت است و برای تکمیل ساختمان استانداری لرستان ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
 استاندار لرستان همچنین در بازدید از هتل صخره ای خرم آباد گفت:دستگاههای اجرایی و شهرداری باید موانع کار را برای سرمایه گذار پایه کار این طرح که شامل جاده ی دسترسی و تأمین زیر ساختها است در اسرع وقت مرتفع کنند.
هتل صخره ای خرم آباد در زمینی به مساحت سه هزار و ۲۰۰ متر مربع زیر بنا ساخته شده و در اجرای آن یکصد اتاق ،سه سالن یک هرار نفری و باند بالگرد طراحی شده است. 
 دکتر  ابوطالب شفقت در بازدید از مجتمع مسکونی و تجاری کیو خرم آباد هم افزود: فرابند شروع بکار این طرح فراهم شده است . این طرح  در زمینی به مساحت  ۱۶ هزار متر با همکاری  شهرداری خرم آباد و بنیاد اقتصادی کوثر  شروع شد که چند سالی است تعطیل  است . 
  استاندار لرستان همچنین در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی و اقتصادی شهر خرم آباد ضمن دعوت از سرمایه گذاران وخیران برای مشارکت در توسعه  استان گفت:پیگیری مطالبات مردم ،مشارکت و آموزش دادن مردم وجوانان برای توسعه استان  است.
دکتر شفقت همچنیت امروز از محل برگزاری کنکور سراسری بازدید کرد .
 بیش از ۳۵ هزار دانش آموز لرستانی در این مرحله در کنکور سراسری شرکت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی





دیگر خبرها

  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • اعلام آمادگی دو بانک برای استفاده از برات الکترونیکی
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • بازدید استاندار لرستان از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • بازدید استاندار از چند طرح عمرانی و اقتصادی خرم آباد
  • همه چیز درباره انسی ۲۰۲۴/ تری گیلیام جایزه افتخاری می‌گیرد
  • مسئولان استان متناسب با "تحقق شعار سال" برنامه‌ریزی کنند
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد