Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-26@08:58:11 GMT

وقتی آزادی بیان سرریز میکند !!

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۳۹۴

وقتی آزادی بیان سرریز میکند !!

به گزارش پارس نیوز، 

در آخرین توهین خبرنگار روزنامه اصلاح طلب «جهان صنعت» در توئیتی که در آن هیچ گونه احترام و تواضعی به شخصیت معصوم دیده نمی‌شود؛ این خبرنگار حرف‌هایی درباره امام علی بن موسی الرضا(علیه السلام) که ایرانیان افتخار خادمی و میزبانی از آن حضرت را دارند، زده که افکارعمومی را جریحه دار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

امیرحسین میراسماعیلی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب روزنامه جهان صنعت با انتشار پستی توئیتری به ساحت مقدس امام هشتم اهانت کرد. این روزنامه‌نگار که پیش از این نیز به دلیل انتشار مطالبی مشابه، خبرساز شده بود این بار پا را فراتر گذاشت و به طور مستقیم  امام رضا (علیه السلام) را با آگاهی از  ارادت و تعصبی که شیعیان به ایشان دارند خطاب قرار داد.

|متأسفانه به دلیل توهین‌آمیز بودن مطالب منتشرشده توسط این خبرنگار از بازنشر آن معذورم |

لازم به ذکر است که در حساب توئیتری وی توهین‌های متعدد دیگری نیز به ساحت ائمه اطهار(علیهم السلام) دیده می شود.

انتشار این پست در فضای مجازی، واکنش‌های تندی را از سوی کاربران در پی داشت.

در این عرصه به نظر می رسد عدم برخورد لازم و عدم حساسیت اصلاح‌طلبان در برابر توهین افراد منتسب به این جناح سیاسی به معصومین و ارزشها باعث جری شدن این افراد و ادامه دار شدن سریال این توهین‌ها و هتک حرمت‌ها شده است.

البته در این مورد خاص روزنامه «جهان صنعت» در توئیتی ضمن رد انتساب این توهین به مجموعه این روزنامه بیان کرده است که برخورد لازم با فرد خاطی انجام شده، اما در این حیطه مطرح نشده که چه برخوردی با او انجام گرفته است؟! و آیا میزان مجازات و برخورد با تخطی که انجام شده یکسان است؟! یا خیر ؟!

 

*آنچه واضح و مبرهن است این است که طبق ماده ۵۱۳ قانون مجازات اسلامی

هر کس به مقدسات اسلام و یا هر یک از انبیای عظام یا ائمهٔ طاهرین (علیهم السلام) یا حضرت صدیقهٔ طاهره (سلام الله علیها) اهانت نماید اگر مشمول حکم ساب‌النبی باشد اعدام می‌شود و در غیر این صورت به حبس از یک تا پنج سال محکوم خواهد شد.

و حالا باید دید نسبت به این هتاکی ها و بی حرمتی ها آن هم با اسم و عکس واقعی چه برخورد جدی ای صورت خواهد گرفت ... و آیا باز هم بعد از چند روز پوزش طلبی ظاهری مقامات و شخص خاطی و روزنامه به ظاهر غیر مطلع ، این مساله فراموش شده و دشمنان قدمی دیگر در راستای قبح زدایی از ارزشهای این جامعه رو به جلو میگذارند !!!!!!

ص . ت

#امیرحسین_میراسماعیلی

#روزنامه_جهان_صنعت

#خبرنگار_هتاک

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: امام علی جهان امام رضا شیعیان قانون حبس جامعه اصلاح طلبان سیاست پارس پارس نیوز آزادی بیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود

به گزارش خبرآنلاین «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس درباره بازداشت دانشجویان معترض به جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی در غزه در دانشگاه‌های این کشور نوشت: گزارش‌های خبری درباره سرکوب و بازداشت گسترده دانشجویان دانشگاه‌های آمریکایی توسط پلیس این کشور به دلیل حمایتشان از مردم فلسطین، نقض خشونت‌بار حق رای، آزادی بیان و حقوق بشر است که برای افکار عمومی سراسر جهان نگران‌کننده است.

کنعانی افزود: ضرورت دارد که دولت آمریکا در عین پایبندی به وظایف حقوق بشری خود، آزادی بیان و تجمعات دانشجویان و اساتید دانشگاه را تضمین کند و به خواسته‌ها و حقوق قانونی آن‌ها احترام بگذارد.

در ادامه پیام سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مطرح شد: نقش اصلی و حمایت‌گرانه دولت آمریکا در نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در فلسطین با ایجاد فضای خفقان‌آور و فرونشاندن صدای معترضان پاک نخواهد شد.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898970

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • (ویدئو) واکنش دیدنی آقای بازیگر وقتی اسم همسرش را می‌شنود
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • کنعانی: نقش آمریکا در نسل‌کشی اسراییل در غزه با سرکوب دانشجویان معترض پاک نمی‌شود
  • توسلی: رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت را پیگیری می‌کند + فیلم
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • برخورد ویژه با ۵ گروه کالایی قاچاق در تهران
  • قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳