Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:56:17 GMT

آخرین تمرین لیورپول پیش از دیدار حساس با رم

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۲۳۰۴۸۱

آخرین تمرین لیورپول پیش از دیدار حساس با رم

بازیکنان لیورپول برای آخرین تمرین خود پیش از دیدار حساس مقابل رم، دقایقی پیش در کمپ تمرینی ملوود حاضر شدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امشب دو تیم لیورپول و رم، دیدار حساس نیمه نهایی چمپیونزلیگ را در آنفیلد برگزار خواهند کرد. شاگردان کلوپ حساس ترین دیدار فصل را پیش رو دارند و سرمربی آلمانی سعی دارد در آخرین تمرین خود پیش از دیدار، بازیکنان را از لحاظ بدنی و روحی- روانی آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد صلاح که عنوان بهترین بازیکن لیگ را روز یکشنبه دریافت کرده، با روحیه ای بالا در ملوود حاضر شد و انتظار می‌رود مقابل تیم سابقش عملکرد خوبی داشته باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سرمربی لیورپول لیگ قهرمانان اروپا محمد صلاح هافبک مصری لیورپول یورگن کلوپ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو لیگ قهرمانان آسیا فوتبال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی فوتبال جهان علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۲۳۰۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس عصر دیروز برای انجام بازی مقابل نساجی راهی قائمشهر شد و باید امروز مقابل این تیم انتهای جدولی قرار بگیرد. پرسپولیس برای بازی امروز امید عالیشاه را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و کاپیتان اول سرخ پوشان نمی‌تواند تیمش را در این بازی مهم همراهی کند. از اردوی پرسپولیس خبر رسیده اوستون اورونوف ستاره ازبکستانی پرسپولیس که عملکرد خیره کننده‌ای در نیم فصل دوم داشته، دچار سرماخوردگی شده و ممکن است بازی حساس امروز مقابل نساجی را از دست بدهد.

اورونوف در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از سفر به مازندران شرکت کرد، ولی خیلی سرحال نبود. هرچند اوسمار تاکید کرده که پزشکان تیم اوستون را به بازی امروز برسانند، ولی ممکن است این بازیکن شرایط بازی از ابتدا را نداشته باشد.

اورونوف در اردوی پرسپولیس حضور دارد و اوسمار او را در ترکیب اصلی هم قرار داده است. با این حال در صورتیکه او بعد از معاینه نهایی نتواند بازی کند، سرمربی پرسپولیس مجبور است از بازیکن دیگری در ترکیب اصلی استفاده کند. گفتنی است آخرین پیگیری‌ها نشان می‌دهد شانس بازی کردن اورونوف بیشتر از بازی نکردنش است و احتمالا او را به بازی امروز مقابل نساجی خواهند رساند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • بدترین اتفاق برای پرسپولیس در آستانه بازی حساس با نساجی
  • چهره‌های مصمم در تمرین استقلال خوزستان (عکس)
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی قائمشهر شدند
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به قائمشهر
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • حمله به سپاهان از سمت سنگال! (عکس)
  • خیز قوهای سپید برای رتبه چهارم (عکس)
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد